Po dveh letih so študentje Univerze v Ljubljani naredili že drugo formulo študent, tokrat poimenovano Griffin.
Z njo bodo nastopili vsaj na treh dirkah, v nizozemskem Assnu, britanskem Silverstonu in madžarskem Györu ter s tem dokazali, da je v slovensko znanje študentov (in študentk!) vredno vlagati tudi številnim dobaviteljem avtomobilske industrije. Projekt je stal namreč kar okoli 60 tisoč evrov, kar je za nadobudne študente (večinoma strojniki in elektrotehniki, vmes pa je tudi bodoča pravnica) velik zalogaj, zato so se številnim podjetjem na predstavitvi v ljubljanskem študentskem kampusu večkrat zahvalili.
Močnejši motor - trivaljnik iz Triumpha Daytona
Za razliko od prejšnje (prve) formule so strojniki stavili na drug motor. Sedaj ima formula Griffin 675-kubični motor od motocikla Triumph Daytona, ki zagotavlja okoli 95 'konjev', zato upravičeno pričakujejo, da bo tudi hitrejša. Nižjo maso so zmanjšali na 225 kilogramov (ogljikova vlakna!), hibridna šasija (kar pomeni spredaj monokok in zadaj cevno šasijo) in nastavljivo podvozje pa bodo poskrbele za boljšo lego na dirkališču.
Prihodnjič z elektromotorjem
Boste z njim resno dirkali? »Seveda bodo z njim dirkali, pravzaprav z obema, saj bomo tudi prvemu dirkalniku znova vdihnili življenje,« je dejal Tim Novak, saj so nekatere sestavne dele uporabili tudi pri novem. »Prihodnja formula pa bo verjetneje z elektromotorjem (ali elektromotorji), saj je kar nekaj sponzorjev zelo močnih prav na tem področju pa tudi tehnika se v tej smeri zelo hitro razvija. Čeprav smo večina ljubitelji drznega zvoka klasičnega atmosferskega bencinskega motorja, so zmogljivosti električne formule nepredstavljive, zato bo treba narediti še en korak naprej,« je dejal Novak, ki je od okoli 35 študentov ekipe na žalost edini slovenski aktivni dirkač.