Vseh deset ekip, ki sodelujejo v najelitnejši ravni avtomobilističnega športa formuli 1, se je zavezalo elitnemu razredu motošporta vsaj do konca leta 2025, saj je prižgalo zeleno luč ter napovedalo svojo podporo novemu komercialnemu sporazumu Concorde, so danes sporočili iz formule 1.
Tri najstarejše in zgodovinsko najuspešnejše ekipe formule 1 - Ferrari, McLaren in Williams - so že v torek pristavile svoj podpis, nato pa so s svojimi pisnimi zavezami sledile še preostale ekipe. Rok za podpis nove pogodbe se bi iztekel konec meseca.
Njegova ekipa je v prvenstvu tekmovala od leta 1966 in osvojila osem konstruktorskih in 12 vozniških naslovov. Izvršni direktor McLarna je dejal, da bo nov sporazum okrepil položaj njegovega moštva v formuli 1.
Izvršni direktor Ferrarija Louis Camilleri je dejal, da je to pomemben korak za zagotovitev stabilnosti in rasti formule 1 v prihodnosti.
"Prepričani smo, da lahko sodelovanje s svetovno federacijo Fio in Liberty Media naredi formulo 1 še bolj privlačno in spektakularno, hkrati pa ohrani status elitnega tehnološkega izziva," je dejal.
Dogovor predstavlja pomembno priložnost
Pri Williamsu, tretji najstarejši in najuspešnejši ekipi, ki se trenutno spopada z velikimi težavami, so zatrdili, da nov dogovor predstavlja pomembno priložnost za vrnitev Williamsa v zgornji del kakovostne lestvice.
Danes so sledili še preostali člani karavane, vključno z aktualnim konstruktorskim prvakom Mercedesom, ki je sicer imel precej pomislekov, češ da bi lahko pristali med največjimi finančnimi osmoljenci novega sporazuma, upoštevajoč prvotni sistem razporeditve bogatega medijskega denarnega kolača.
Izjava izvršnega direktorja F1
"Z novim sporazumom Concorde skupaj z uredbami za leto 2022 bomo postavili temelje, da ustvarimo okolje, ki je finančno pravičnejše in bo odpravilo vrzeli med ekipami na dirkališču," je dejal izvršni direktor F1 Chase Carey.
Sporazum je dobil svoje ime po pariškem trgu, ki je s svojim imenom posvečeno soglasju, Place de la Concorde, kjer je bil leta 1981 sklenjen prvi sporazum.
Vir: STA
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"