Za dirkači serije WTCC je prvi dirkaški konec tedna letošnje sezone. Zmagi Tarquinija in Mullerja dajeta vtis, da se od lanske sezone, ko sta se Italijan in Francoz potegovala za naslov prvaka, ni nič spremenilo, a ni povsem tako.
V WTCC-ju se je čez zimo veliko zgodilo. Seat je odšel iz serije, pa čeprav je bila španska tovarna prvak zadnjih dveh sezon.
Španski avtomobilski proizvajalec je šport zapustil, ko je bil na vrhu, a na srečo so dirkalnike prodali zasebnemu moštvu SR, ki ima tudi delno Seatovo tovarniško podporo in še lani tovarniške dirkače, kot so Gene, Monteiro in Tarquini. Slednji je bil pretekli konec tedna najhitrejši dirkač z Leonom TDI in edini, ki se je na kvalifikacijah kosal z izvrstnimi Chevroleti Cruzi.
Tarquinijev lanski moštveni kolega in prvak iz sezone 2008 Yvan Muller je čez zimo prestopil v Chevroletovo ekipo in tam ob Menuju ter Huffu zamenjal upokojenega Larinija. Muller je na stezi v Curitibi, ki zaradi visoke lege nad morjem zaradi redkejšega zraka motorjem vzame kar nekaj moči, odlično začel sezono v novi ekipi, saj je po dobljenem najhitrejšem startnem položaju brez težav slavil na prvi dirki.
Medtem ko so bile v preteklosti čezoceanske dirke za Chevrolet kot zaklete, so preteklo nedeljo v Curitibi s prav vsemi osvojenimi stopničkami (za Mullerjem sta v cilj zapeljala Huff in Menu) na prvi dirki dosegli velik mejnik.
Očitno bo Chevrolet, ki je ob BMW-ju edino moštvo s povsem tovarniško podporo, letos igral eno izmed glavnih vlog v boju za letošnje naslove. Prvo dirko, ki se je zaradi ogromnega naliva pred dirko začela za varnostnim avtomobilom, zaradi mokre steze pa so imeli nekateri dirkači veliko težav, so osvojili prepričljivo – vsi trije dirkalniki na stopničkah so bili Cruzi.
Zima je močno oklestila tudi BWM-jevo sliko WTCC-ja, saj je tovarniških dirkalnikov manj. Še lani so bile na startu tri ekipe s tovarniško podporo, v Curitibi pa je ostala le še ena: nekdanji svetovni prvak Andy Priaulx je dobil moštvenega kolega, in sicer Augusta Farfusa, kar je za Britanca velika sprememba, saj je bila do zdaj ekipa osredotočena le nanj, ker je bil edini dirkač v ekipi, ki je odpeljal vso sezono.
Zdaj je zelo hitri Farfus Priaulxov hišni tekmec. WTCC je po vzoru F1 in relija za svetovno prvenstvo spremenil točkovni sistem in ga prilagodil omenjenima dirkaškima serijama, kar je brez dvoma razveselilo dirkače iz ozadja, saj bosta letos točke dobivala tudi deveto- in desetouvrščeni.
Sistem določanja startnega vrstnega reda druge dirke na podlagi prvih osmouvrščenih s prve dirke ostaja. V Curitibi ga je izkoristil Seat in na drugi dirki, ki je minila v suhem vremenu, slavil dvojno zmago s Tarquinijem in z Genejem, za njima pa se je v cilj pripeljal tretji Menu s Chevroletom.
Na najboljšem startnem položaju druge dirke je sicer stal Coronel, a je po slabem startu po trku s Huffom zletel s steze že v prvem ovinku. Na začetku druge dirke sta se zaletela tudi moštvena kolega pri BMW-ju Farfus in Priaulx. Brazilec je na koncu osvojil nekaj točk, Britanec pa je moral zaradi prevelike škode na dirkalniku predčasno končati dirko.
Rezultati – WTCC Curitiba (Brazilija)
Rezultati prve dirke, 16 krogov:
1. Muller (Chevrolet), 2. Huff (Chevrolet), 3. Menu (Chevrolet), 4. Tarquini (Seat), 5. Priaulx (BMW), 6. Farfus (BMW), 7. Gene (Seat), 8. Coronel (Seat), 9. Barth (Seat), 10. Michelisz (Seat) . .
Rezultati druge dirke, 14 krogov:
1. Tarquini (Seat), 2. Gene (Seat), 3. Menu (Chevrolet), 4. Muller (Chevrolet), 5. Huff (Chevrolet), 6. Farfus (BMW), 7. Monteiro (Seat), 8. Nykjaer (Seat), 9. Michelisz (Seat), 10. Hernandez (BMW) . .
Vrstni red voznikov:
1. Tarquini in Muller 37, 3. Menu 30, 4. Huff 28, 5. Gene 24, 6. Farfus 16, 7. Priaux 10, 8. Monteiro 6, 9. Nykjaer 4, 10. Coronel 4 . .
Vrstni red proizvajalcev:
1. Chevrolet 70, 2. Seat CT 66, 3. BWM 40
Mitja Reven, foto: WTCC
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere