James Thompson je bil na obeh dirkah serije WTCC v italijanski Imoli preprosto prehiter za vse. Takole se je na drugi dirki prerinil mimo Larinija, kasneje na istem mestu pred prvo šikano opravil še z vodilnim Müllerjem in se odpeljal do prve Hondine zmage v letošnji sezoni.
Že s hitrimi časi na jutranjem ogrevanju na prenovljeni stezi v Imoli, kjer je WTCC zadnjič gostil leta 2005 (naključje je, da je tisti konec tedna zmagala Alfa 156 ekipe N.Technology, ki letos skrbi za Hondo), je Thompson dal vedeti, da bo treba na njegovo Hondo Accord, ki je v primerjavi z najboljšimi Seati, BMW-ji in Chevroleti lažja, še računati.
Britanec je že vso sezono opozarjal nase, ko se je prebijal iz ozadja, a tokrat so ga televizijske kamere bolj 'zaznale', saj se je bojeval za vodilna mesta. Na prvi dirki je imel na startu nekaj nesreče, saj so ga tekmeci kar dvakrat zrinili na travo, a požrtvovalni ljubitelj Jamesa Bonda je tokrat dal vsem konkurentom vedeti, da gre na vse ali nič. Najbolj je to na svoji koži občutil Alain Menu s tokrat črnim Chevroletom, ki je napadalno Hondo blokiral tako dolgo, dokler nista dirkalnika rahlo trčila, Menuja pa je odvrtelo v pesek, od koder zanj ni bilo več rešitve.
Thompson je prvo dirko končal na tretjem mestu, za Seatovima Mullerjem in Rydellom, ki sta s pomočjo Tarquinija na kvalifikacijah z lovljenjem zavetrja osvojila najboljša startna položaja, na dirki pa po letečem startu nadzorovala dogajanje vse do cilja. Na drugi dirki Jörg Müller ni dolgo zdržal v vodstvu (startal je kot prvi), saj ga je Thompson, potem ko se je na silo prebil mimo Larinija (poglejte uvodno fotografijo), hitro prehitel in oddrvel do zmage.
Na startu druge dirke je silovito počilo, ko je Tarquinijev Seat obstal na mestu, vanj pa je z vso močjo zapeljal Porteirov BMW. Na srečo dirkačema ni bilo hudega, česar pa ne moremo zapisati za njuna dirkalnika. Na povsem predelanem dirkališču Enza in Dina Ferrarija v Imoli (najopaznejša sprememba je 'izginula' zadnja šikana) je bilo še veliko drugih dvobojev in veliko dirkanja na nož.
Imola pa je bila pomembna tudi za Slovenijo in predvsem promocijo naše male države. Slovenec Adi Šumić je zmagal na mednarodnem natečaju 'Mlad? Ustvarjalen? Chevrolet! 2008', njegova poslikava dirkalnika pa je krasila Menujevega Lacettija na obeh dirkah v Imoli. »Glede na to, da gre za močan avtomobil, sem izbral konja, « je odločitev za motiv zlatega konja na črni podlagi komentiral umetnik Adi.
Zakaj črna barva? »Ker v tem tekmovanju ni črne, zlata pa zato, ker v kombinaciji s črno izstopa in je barva zmagovalca in Chevroleta obenem, « je dodal Slovenec, ki se je oglasil tudi v moštvu RML v Veliki Britaniji in opazoval, kako Menujev modri Lacetti postaja črn. »Zdaj bom pač moral paziti, da ne trčim ob črni dirkalnik, « je črnega Lacettija v moštvu pozdravil Menujev moštveni kolega Huff.
Zlato-črno kombinacijo naj bi naprej ponudili Lariniju, ki je tokrat dirkal na domačih tleh, a naj bi zavrnil dirkanje s črno-zlato barvo. Tretji dirkač Menu se je novosti razveselil: »Lepo je voziti nekaj drugega, čeprav gre za enak avto (tehnično). To je dobro tudi za publiciteto, saj vsi komentirajo videz dirkalnika; nekaterim je seveda všeč, drugim ne. Meni je všeč. Sicer nisem bil v žiriji, a bi izbral prav tega.«
Rezultati - WTCC Imola
Rezultati prve dirke, 11 krogov:
1. Muller (Seat), 2. Rydell (Seat), 3. Thompson (Honda), 4. Huff (Chevrolet), 5. Tarquini (Seat), 6. Larini (Chevrolet), 7. Farfus (BMW), 8. Müller (BMW) . .
Rezultati druge dirke, 13 krogov:
1. Thompson (Honda), 2. Müller (BMW), 3. Huff (Chevrolet), 4. Larini (Chevrolet) 5. Muller (Seat), 6. Rydell (Seat),
7. Priaulx (BMW), 8. Farfus (BMW) . .
Vrstni red voznikov:
1. Muller 80, 2. Tarquini 68, 3. Rydell 62, 4. Huff 61, 5. Priaulx 55, 6. Müller 52, 7. Porteiro 50, 8. Farfus 46, 9. Gene 43, 10. Menu 40 …
Vrstni red moštev:
1. Seat 241, 2. BMW 207, 3. Chevrolet 177, 4. Honda 42
Mitja Reven, foto: Mitja Reven, WTCC