Rickard Rydell je takole prehitel do tistega trenutka vodilnega na prvi japonski dirki v Okajami Jörga Müllerja in z zmago dodal pomemben kamenček v Seatov mozaik letošnjega prvenstva. Španci so že konstruktorski prvaki.
Seat je z uspehom na japonskih dirkah v Okajami zbral dovolj točk, da ga do konca prvenstva, ki se bo z zadnjima dirkama končalo ta mesec v Macau, ne more ujeti prav noben izdelovalec. Naslov med konstruktorji, ki so si ga Španci privozili predvsem s turbodizelskimi Leoni, pa ne bo edina letošnja lovorika za Seat, saj sta dve dirki pred koncem v igri za naslov prvaka med posamezniki le še Muller in Tarquini, oba Seatova dirkača.
Francoz je na Japonskem z drobnimi točkami spet povečal prednost pred Italijanom, ki je na startu prve dirke zapeljal s steze in si pokvaril konec tedna, na katerem ni zbral niti točke. Mullerjeva prednost kar 14 točk se zdi skoraj neulovljiva, a nepredvidljivi Macao lahko vedno obrne stvari na glavo. Nekaj pa je jasno: WTCC bo prvič dobil svetovnega prvaka, ki se ne bo pisal Priaulx in ne bo vozil BMW-ja.
Dirki na Japonskem sta potekali na mokri stezi, na najboljšem startnem položaju prve dirke pa je stal Farfusov BMW, ki pa je že kmalu po startu zašel v gnečo, zapeljal s steze in padel na 13. mesto. Do 11. kroga je nato vodil njegov moštveni kolega Müller, a ga je prehitel Seatov Rydell in zmagal. BMW je bil blizu zmage tudi na drugi dirki. Odlični Farfus, ki je vladal tako na treningih kot v kvalifikacijah, je blestel na drugi dirki, ko je v zadnjih krogih napadal vodilnega Coronela, a bencinski Leon letečega Nizozemca je bil širok za dva in Farfus kljub hitrejšemu dirkalniku ni mogel mimo.
Kako tesen je bil obračun med Coronelom in Farfusom, priča razlika na ciljni črti, ki je bila vsega 0, 9 sekunde. »Moja ogledalca so bila polna Augusta, « je po prvi zmagi v WTCC-ju dejal Coronel, ki je za drugo dirko, ki je potekala na sušeči se stezi, izbral gumi za suho stezo (spredaj) in dežni gumi (zadaj) ter na ta način zmanjšal težave s pregrevanjem gum, ki so jih imeli Seatovi dirkači.
Rezultati prve dirke, 14 krogov:
1. Rydell (Seat), 2. Müller (BMW), 3. Priaulx (BMW), 4. Huff (Chevrolet), 5. Monteiro (Seat), 6. Farfus (BMW), 7. Muller (Seat), 8. Coronel (Seat) …
Rezultati druge dirke, 14 krogov:
1. Coronell (Seat), 2. Farfus (BMW), 3. Hernandez (BMW), 4. Thompson (Honda), 5. Huff (Chevrolet), 6. Muller (Seat), 7. Monteiro (Seat), 8. Porteiro (BMW) …
Vrstni red voznikov:
1. Muller 100, 2. Tarquini 86, 3. Huff 73, 4. Rydell 72, 5. Priaulx 67, 6. Müller 60, 7. Farfus 58, 8. Gene 53, 9. Porteiro 51, 10. Larini 48 …
Vrstni red moštev:
1. Seat 304, 2. BMW 251, 3. Chevrolet 211, 4. Honda 55
Mitja Reven, foto: WTCC
Novo na Metroplay: "Dezinformacije so povsod" | N1 podkast s Suzano Lovec