WTCC: Okajama (Japonska)

Osvojil je najboljši startni položaj, a je po startu, ki se je zaradi naliva zgodil za varnostnim avtomobilom, zapeljal s steze in zmago prepustil BMW-ju.

6. 11. 2009

Tarquini je na Japonsko, kjer sta bili zadnji dve dirki pred koncem sezone v Macau, prišel s prednostjo sedmih točk in bi lahko že dve dirki pred koncem sezone postal svetovni prvak, če bi v Okajami zbral 14 točk več kot moštveni kolega Muller.

Tak razplet je bil po kvalifikacijah že blizu resničnosti, saj se je Tarquini kvalificiral kot prvi, Muller pa je bil šele sedmi. A Gabriele je vse zapravil v drugem ovinku prve dirke, ko je v nalivu zapeljal v veliko lužo in odplaval s steze ter po spletu srečnih okoliščin, ko so tudi konkurenti zdrsavali z namočene steze, moštveni kolegi (Monteiro, Gene) pa so ga spuščali predse, na koncu vendarle osvojil štiri točke, le eno več pa jih je zbral najhujši tekmec za naslov Muller.

Seat je imel srečo, da je v težave na prvi dirki zaplaval tudi Farfus, edini BMW-jev dirkač, ki še ima možnosti za osvojitev naslova. Na prvi dirki je drugo letošnjo in že 12. zmago v karieri dosegel nekdanji prvak Andy Priaulx, ki je bil najuspešnejši dirkač konca tedna, ker je drugo dirko končal na drugem mestu, takoj za zmagovalcem Farfusom.

Ta je izkoristil start z najboljšega startnega mesta (na prvi dirki je bil osmi) in močno popravil točkovni zaostanek v prvenstvu ter je s 13 točkami zaostanka v ugodnem položaju, da v Macau morda osvoji svoj prvi naslov WTCC. Seveda ob pogoju, da ga Tarquini in Muller močno polomita, kar pa se lahko zgodi, saj je na mestni stezi v Aziji mogoče prav vse.

Po napaki na prvi dirki je Tarquini na koncu poskrbel, da je utrpel najmanjšo škodo, saj je drugo dirko končal na sedmem mestu, medtem ko sta oba konkurenta, Farfus in Muller, stala na stopničkah. Še kak krog pred koncem je kazalo, da bo Tarquini ostal brez točk, a so Seatovi šefi z moštvenimi ukazi (Rydell, Gene) znova poskrbeli, da se v Macao Italijan pelje z obližem dveh točkic, čeprav je še krog pred koncem druge dirke kazalo, da bo njegova prednost izpuhtela.

Enako napeto bo v boju za konstruktorski naslov, saj Seat vodi le s tremi točkami prednosti. Španci se bodo z osvojenim naslovom morda celo poslovili od WTCC-ja ali pa bodo v letu 2010 nastopili z močno okrnjeno ekipo. Za dirkalnike ne bodo več skrbeli pri Oreci.

Španci naj bi s potrditvijo udeležbe v letu 2010 čakali predvsem zaradi še nedoločenih razmerij med turbodizelskimi in bencinskimi dirkalniki v letu 2010.

Rezultati – WTCC Okajama (Japonska)

Rezultati prve dirke, 16 krogov:

1. Priaulx (BMW), 2. Müller (BMW), 3. Huff (Chevrolet), 4. Muller (Seat), 5. Tarquini (Seat), 6. Gene (Seat), 7. Monteiro (Seat), 8. Farfus (BMW) …

Rezultati druge dirke, 14 krogov:

1. Farfus (BMW), 2. Priaulx (BMW), 3. Muller (Seat), 4. Menu (Chevrolet), 5. Larini (Chevrolet), 6. Huff (Chevrolet),

7. Tarquini (Seat), 8. Rydell (Seat) …

Vrstni red voznikov:

1. Tarquini 115, 2. Muller 113, 3. Farfus 102, 4. Priaulx 84, 5. Huff 69, 6. Müller 66, 7. Rydell 64, 8. Gene 39, 9. Menu 36, 10. Hernandez 36 …

Vrstni red proizvajalcev:

1. Seat 289, 2. BMW 286, 3. Chevrolet 193, 4. Lada 59

Mitja Reven, foto: WTCC