WTCC: Oschersleben

Na stezi, kjer je pred tremi leti Alex Zanardi dosegel svojo prvo zmago po hudi nesreči, v kateri je ostal brez nog, je BMW z dvema zmagama potrdil napovedi. Farfusu prva, Porteiru druga dirka.

12. 9. 2008

Tehnično zahtevna steza v Oscherslebnu, ki ne ponuja veliko prostora za prehitevanja, je na obeh dirkah poskrbela za pravo akcijo.

Chevroletov Huffy je osvojil svoj prvi najboljši startni položaj v WTCC-ju, a njegovo upanje na zmago je na prvi dirki pokvaril Augusto Farfus, ki je prepričljivo zmagal z vodstvom od starta do cilja. Chevroletove šefe je kmalu po startu prve dirke minilo veselje, saj sta v gneči prvega ovinka trčila dva modra dirkalnika: Lariniju je med Genejem in Rydellom zmanjkalo prostora, Italijana je zavrtelo, na poti s steze pa je trčil v Huffa, ki se je po čudežu vrnil v dirko in jo končal na dobrem drugem mestu.

Tarquini je po Huffovem mnenju prezgodaj startal, Italijanovo ime pa je bilo (pospremljeno s kletvicami) pogosto izrečeno tudi v BMW-jevem taboru, saj je Seatov dirkač s steze izrinil svetovnega prvaka Priaulxa, ki na prvi dirki tako ni mogel izkoristiti dobrih pogojev. Tarquinijeva poteza komisarjev ni pustila hladnih, precej dela pa so imeli tudi z incidentom med Thompsonovo Hondo in Tielemansovim BMW-jem, kazni pa so sicer izrekali že po kvalifikacijah.

Ker po tehničnem pregledu po kvalifikacijah motor Coronelovega Seata ni pokazal življenja, je Tom padel na 24. startno mesto, zato je njegovo sedmo mesto na prvi dirki še toliko vrednejše. Felix Porteiro si je z osmim mestom na prvi dirki postavil temelje za drugo zmago v WTCC-ju: drugo dirko je začel z najboljšega startnega položaja in se iz stoječega starta, ki BMW-jevim dirkalnikom zaradi zadnjega pogona zelo ustreza, brez težav odpeljal do zmage.

Zmaga kljub vodstvu od starta do cilja ni bila lahka, saj sta Porteiru ves čas tesno sledila Coronel in Huff. Nedelja v Oscherslebnu ni bila Seatova, še manj TDI-jeva, saj je bil najboljši Seat Coronelov z bencinskim motorjem na drugem mestu. Da je prvi ovinek na nemški stezi zelo nevaren, je potrdila skupinska nesreča na startu druge dirke, ko so dirkalniki peljali po travi in pesku, njihovi deli pa so frčali po zraku.

Dirko sta že v prvem ovinku končala Monteiro in Thompson, težave so imeli še Zanardi, Okyay, Rydell in Tielemans. Znova je bilo na stezi veliko akcije in (večinoma poskusov) prehitevanj. Farfus se je mučil z Genejem, njun dvoboj pa je izkoristil Huff in prehitel oba. Ob Farfusu je bil še Priaulx tisti, za katerega je bil Špančev Leon preširok, a vseeno je Britanec na drugi dirki navdušil, saj se je s 26. startnega položaja prebil na končno peto mesto!

BMW-jevi zmagi v Oscherslebnu pa v skupnem seštevku nista prinesli veliko. Seatov Muller je še vedno prvi, a do konca sezone bodo podelili še 80 točk, kar pomeni, da ima deset dirkačev realne možnosti za naslov. Glede na nemško ruleto je res še vse možno.

Rezultati prve dirke, 14 krogov:

1. Farfus (BMW), 2. Huff (Chevrolet), 3. Menu (Chevrolet), 4. Monteiro (Seat), 5. Gene (Seat), 6. Rydell (Seat), 7. Coronel (Seat), 8. Porteiro (BMW) …

Rezultati druge dirke, 14 krogov:

1. Porteiro (BMW), 2. Coronel (Seat), 3. Huff (Chevrolet), 4. Gene (Seat), 5. Priaulx (BMW), 6. Farfus (BMW), 7. Hernandez (BMW), 8. Muller (Seat)…

Vrstni red voznikov:

1. Muller 66, 2. Tarquini 64, 3. Priaulx 53, 4. Rydell 51, 5. Huff 50, 6. Porteiro 50, 7. Farfus 43, 8. Gene 43, 9. Müller 43, 10. Menu 40 …

Vrstni red moštev:

1. Seat 216, 2. BMW 192, 3. Chevrolet 157, 4. Honda 26

Mitja Reven, foto: WTCC