Augusto Farfus je bil znova v ospredju zaradi istih stvari – zaradi zmagoslavja in zaletavanja.
Če po navadi izpustite sobotne kvalifikacije WTCC-ja, vam je lahko tokrat žal, saj je dan pred dirkama postregel z najbolj odbitim bojem za najboljša startna mesta v zgodovini te serije. V Oscherslebnu se je namreč odprlo nebo in v ospredju so bili tisti, ki so imeli največ sreče z vremenom, seveda pa tudi znanja.
Najboljši startni položaj je osvojil stari maček Gabirele Tarquini, in to kar z dvosekundno prednostjo pred Hrvatom Marinom Čolakom. Presenečenj pa še ni bilo konec. V drugi del, v katerem se je pomerilo najboljših deset dirkačev, se ni uspelo prebiti Andyju Priaulxu in Yvanu Mullerju, če naštejemo le dva favorita. Sobota je bila srečen dan za Lado, ki je v Nemčijo pripeljala tri nove Priore, ena izmed njih (Jaap van Lagen) pa se je kvalificirala kar na četrto mesto.
So imeli pa komisarji veliko dela že pred prvo dirko. Poulsen je na treningih kar trikrat prehiteval pod rumeno zastavo in so ga komisarji kaznovali s 1.500 evri kazni. Da si bo zapomnil. Možem s kravatami je padel v oko tudi Huffov Chevrolet Cruze, pri katerem so v moštvu RML zamenjali motor, Huffy pa se je moral tako na startu zapeljati deset mest bolj proti začelju.
Če bi Chevroletovci vedeli, kaj se bo zgodilo v prvem ovinku, Huffu verjetno sploh ne bi zamenjali motorja. Po startu, ki ga je ubranil Tarquini, je v prvem ovinku Oscherslebna zmanjkalo prostora, Müllerjevega BMW-ja je zavrtelo, vanj je priletel Huff, vanj Gene in tako naprej.
Nekateri so imeli srečo, da so se skozi ozko grlo odpeljali s čim manjšimi praskami, a zanimivosti še ni zmanjkalo. Na stezi sta se za deseto mesto prerivala velika rivala za letošnji naslov Muller (startal je šele kot 17.) in Farfus, dokler ni bil Francoz pri vožnji skozi šikano premalo natančen in je polomil vpetje sprednje gume.
Seat je grobega Farfusa 'zašpecal' komisarjem, ki so se po dirki odločili, da bodo Farfusu izrekli opomin. Odstop Yvana Mullerja, ki pa se je na drugi dirki znova izkazal z odlično vožnjo in dvema osvojenima točkama, je bila super priložnost za vse druge, da izboljšajo svoj položaj v prvenstvu, ki ga je pred Oscherslebnom obvladoval prav Muller.
Oschersleben je prava BMW-jeva steza, kar dokazujejo tudi rezultati in sprehod Andyja Priaulxa, ki se je v prvo dirko pognal šele s 14. startnega mesta, izkoristil nesrečo v prvem ovinku in kasneje mojstrsko prehiteval vse, ki so ga ovirali do zmage.
Nekdanji večkratni svetovni prvak je slavil svojo prvo WTCC-zmago po kar 15 mesecih – od Paua 2008 je namreč minilo že toliko časa. Manjkal je le še del od zadnjega ovinka do ciljne ravnine pa bi Lada z Jaapom van Lagnom osvojila prve (dirkaške) točke, saj je bil Nizozemec na dobrem petem mestu, ko ga je v zadnjem ovinku malce porinil Nicola Larini in mu pomagal v pesek.
Komisarjem se nesramnost dirke ni zdela preveč smešna in so Nicu napisali kar nekaj kazni. Njegovemu času so pripisali 30 kazenskih sekund, zaradi česar je izpadel iz skupine dobitnikov točk (s 5. mesta je padel na 15.) prve dirke, zagrozili pa so mu še, da mora biti na naslednjih treh dirkah priden, sicer bo pred startom romal deset mest nazaj.
Najbolj srečna sta se iz Oscherslebna domov odpeljala Tarquini in Farfus, saj sta zavzela vrh točkovanja dirkačev, loči pa ju le točka. Na domači dirki si je BMW pošteno opomogel in je v konstruktorskem delu točkovanja tik za Seatovimi kolesi.
Španci tokrat niso ovinkarili in so priznali, da je bil BMW nepremagljiv. To kažejo tudi rezultati druge dirke, ko se sta se Farfus in Priaulx sprehodila do dvojne zmage, kljub katastrofi na prvi dirki pa je bil odličen tudi Müller. Naslednji dve dirki bosta v Imoli, ki bi morala spet bolj ustrezati Seatu, a BMW je v zadnjih dirkah v predobri formi, da bi si na stavnicah upali staviti na rumeno.
Rezultati – WTCC Oschersleben (Nemčija)
Rezultati prve dirke, 14 krogov:
1. Priaulx (BMW), 2. Tarquini (Seat), 3. Rydell (Seat), 4. Coronel (Seat), 5. Farfus (BMW), 6. D’Aste (BMW),
7. Engstler (BMW), 8. Hernandez (BMW) . .
Rezultati druge dirke, 14 krogov:
1. Farfus (BMW), 2. Priaulx (BMW), 3. Tarquini (Seat), 4. Müller (BMW), 5. Hernandez (BMW), 6. Larini (Chevrolet),
7. Muller (Seat), 8. Coronel (Seat) . .
Vrstni red voznikov:
1. Tarquini 91, 2. Farfus 90, 3. Muller 84, 4. Priaulx 66, 5. Rydell 61, 6. Müller 58, 7. Huff 54, 8. Hernandez 34,
9. Monteiro 34, 10. Gene 32 . .
Vrstni red moštev:
1. Seat 235, 2. BMW 234, 3. Chevrolet 159, 4. Lada 68
Mitja Reven, foto: WTCC
Novo na Metroplay: "Dezinformacije so povsod" | N1 podkast s Suzano Lovec