Dva sedeža, mehka streha, dobre vozne lastnosti in dovolj zmogljiv motor. Za marsikaterega, če že ne za večino ljubiteljev avtomobilov, je to recept za užitek na štirih kolesih – ob primerni cesti, seveda.
Takšnih cest, torej ravno prav zavitih in z lepim razgledom z njih, je na Azurni obali veliko, zato ni presenetljivo, da je Audi novega TT Roadsterja predstavil prav tam. Zavite ceste, vsekane v obalo sredozemskega morja, slikovite vasice in ne nazadnje mondena Nica in Monako so okolja, kamor ta avto nedvomno spada.
Tako kot pri kupeju gre tudi pri roadsterju za drugo generacijo TT-ja, in kot je v navadi, je luč sveta najprej ugledal kupe (sredi leta 2006), z zamikom pa še roadster. A ker to hkrati pomeni, da bo v salone prišel v začetku leta 2007, in ker je treba na avto, če ga naročite, ponavadi nekoliko počakati, je čas predstavitve seveda izbran posrečeno – TT bo lahko doma ravno za prve tople, pomladanske dni.
Na srečo je Azurna obala znana po svojih milih zimah in tudi tokrat ni razočarala. Slabih 15 stopinj (in jasno nebo) je bilo več kot dovolj, da smo lahko TT Roadsterja preizkusili tudi brez strehe nad glavo. Pri Audiju so tokrat zračnim tokovom nad in v kabini posvetili še posebno pozornost, zato ne čudi, da je TT Roadster prvi takšen avto, ki ima električno pomično (v šibkejših različicah jo bo treba doplačati, ’navadna’ pa ne obstaja) protivertno zaščito, ki se dvigne za sedežema in poskrbi, da je vrtinčenje zraka znosno tudi pri avtocestnih hitrostih, še posebej če je dan vroč. Ob spuščeni vetrni zaščiti postanejo udarci vetra v zadnji del glavi nad hitrostjo sto kilometrov na uro moteči (ne pa neznosni).
Za ogled potrebujete Flash vsadek (plug-in). Video je velik 25, 9 Mb.