Citroën C3: Tretji rod bo dal pravi zagon

29. 11. 2016
Deli

Citroën se s predstavitvijo nove generacije C3 podaja na novo pot. Z njim bodo lažje dosegli pomemben cilj, za tretjino večjo prodajo v naslednjih petih letih. Posrečeno oblikovanje C3 je v slogu Cactusa – s prednjimi lučmi v več vrstah ter zračnimi vrečami na bokih.

Kot ste lahko prebrali že v prejšnji številki Avto magazina (ali kot si lahko ogledate na naših fotografijah), je zdaj C3 usmerjen podobno kot C4 Cactus. Z njima naj bi napočili novi časi, posledica tega pa naj bi bil tudi skok Citroënove prodaje v naslednji petletki. Če lahko sklepamo po prvem vtisu z bolj temeljitih preizkusnih voženj po cestah Barcelone in okolice, jim to morda celo lahko uspe!

Ob pohvali glede posrečenega oblikovanja, kot rečeno v slogu Cactusa (prednje luči v več vrstah, zračne vreče oziroma braniki na bokih), a tudi z dovolj originalnimi dopolnili (večbarvnimi kombinacijami karoserije) si C3 zasluži pohvalno omembo tudi glede voznih lastnosti – če si le izberete dovolj močno motorno opremo. Imeli smo priložnost voziti dve bencinski motorni različici. Trivaljnik z 82 'konji' lahko ocenimo kot dovolj sprejemljiv za običajne potrebe. Kdor se trudi in dovolj pogosto pretika (dokaj prijetno tekočo ročico menjalnika), temu se bo zdel motor še pogojno dovolj zmogljiv. Veliko boljši vtis pa je pustil turbobencinski trivaljnik s 110 'konji'. Ta ima kar uporaben navor že v zelo nizkih vrtljajih. Na voljo je v dovolj širokem obsegu vrtljajev, da smo lahko z zmogljivostjo zadovoljni. Posebej udobna in celotni zasnovi avtomobila primerna pa je kombinacija omenjenega motorja in šeststopenjskega samodejnega menjalnika. Ker so pri PSA opustili spogledovanje z robotiziranim (ročnim) menjalnikom, ki so ga hoteli naučiti lastnosti prave 'avtomatike', je zdaj v C3 na voljo 'klasični' samodejni menjalnik.

Citroën C3 bo zagotovo najbolj všeč tistim, ki prej kot najsodobnejšo in gume zažigajočo tehniko raje izberejo okusno opremo notranjosti. Na voljo bodo kar štiri barvno-snovne kombinacije notranje opreme. Citroën ponuja kombinacije Metropolitan Grey, ki potniški prostor odene s svetlimi barvami in toplimi tekstilnimi oblogami; Urban Red, ki poudarja kontrast med temnimi in živahnimi barvami, kar naj bi zagotovilo bolj dinamičen videz potniškega prostora; notranja oprema z oznako Hype Colorado daje vtis boljšega cenovnega videza z razkošnejšimi in na dotik mehkejšimi materiali, izdelanimi po čisto posebnem postopku; serijsko opremo notranjosti pa odlikuje enostaven dizajn, pri katerem uporabijo bolj nevtralno barvo oblog in sestavnih delov, dodatne poudarke pa tvorijo rumeni okrasni šivi.

Omeniti velja, da bo videz notranjosti zaradi posrečenega oblikovanja armaturne plošče zelo sodoben, v vseh opremskih različicah na slovenskem trgu pa bo v sredini armaturne plošče tudi sedempalčni zaslon na dotik, tako kot tudi zagon motorja brez ključa oziroma na gumb.

Cene za novega Citroëna C3 sicer zdaj še niso znane, ker bo slovenski uvoznik C-Avtomobili Import prodajo začel prve dni prihodnjega leta. A pričakovati je, da se cena osnovnega modela ne bo kaj dosti spremenila v primerjavi s sedanjim C3. Zato smo tudi ocenili, da se bo cenik za C3 začel z okoli 10.500 evri.

Tomaž Porekar, foto: Citroën

Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del