Citroën DS3 Racing

1. 8. 2010 | Tomaž Porekar
Deli

Citroën DS3 Racing ima za 30 odstotkov izboljšano moč motorja, s 156 na 200 ‘konjev’!

Citroën je pravkar začel prodajati novi DS3, najavil pa je tudi že prvo omejeno izdajo bolj športno nastrojene različice z dodatno oznako Racing. Pripravil jo je Citroënov oddelek, ki se sicer ukvarja s pripravo avtomobilov za svetovno prvenstvo v reliju. Ob predstavitvi na ženevskem salonu so še napovedali, da bodo kupcem od druge polovice letošnjega leta dobavili omejeno količino, točno 1000 primerkov.

Strokovnjaki dirkalnega oddelka pri Citroënu so se spremenjenega DS3 lotili temeljito. Za športnejši vozni občutek so spremenili podvozje, volanski mehanizem je precej preciznejši, usklajen pa je tudi z gumami, ki jih priporočajo za DS3 Racing. Seveda so dodali tudi trše vijačne vzmeti, prilagojene sprednje in zadnje blažilnike, za 30 milimetrov pa so tudi razširili medkolesno razdaljo ter za 15 zmanjšali oddaljenost spodnjega dela avtomobila od tal. Te spremembe pripomorejo k precej drugačnim voznim lastnostim 'Racinga', kjer zlasti ugaja zanesljiva lega na cesti in odlično vodenje avtomobila.

K pomembnim spremembam v primerjavi z izhodiščno različico DS3 1.6 THP 150 pripomore tudi motor. S povečanjem največje moči za 30 odstotkov (s 156 na 200 'konjev') in največjega navora za 15 odstotkov (z 240 na 275 Nm) so se zmogljivosti tega manj kot štirimetrskega avtomobilčka precej izboljšale. Moči je res že skoraj dovolj, izboljšano podvozje pa poskrbi, da se povečana moč učinkovito obnese na cesti. K boljšemu občutku prispevajo tudi zmogljivejše zavore (spredaj posebni diski z zavornimi čeljustmi s po štirimi valji), za zanes­ljivost na cesti pa tudi spremenjeni program ESP, ki je prirejen za športnejšo vožnjo, z možnostjo, da ga tudi povsem izklopimo.

Citroën DS3 Racing bo na voljo s temno sivo karoserijo z oranžnimi dodatki: streho, stranskima vzvratnima ogledaloma, zavornimi čeljustmi in vložki v armaturni plošči v notranjosti. Kolesni obroči (18-palčni) in okvir okoli prednje maske so v podobni kromirani barvi.

Tomaž Porekar, foto:? tovarna

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj