Kako so pri Škodi za drugi del življenjskega cikla pripravili Karoq? Čisto svežega smo preizkusili na Portugalskem

Pri Škodi so svoj SUV-jevski prodajni hit segmenta C podkrepili za drugo polovico življenjskega cikla. Karoq je oblikovno osvežen in učinkovitejši.

Kako so pri Škodi za drugi del življenjskega cikla pripravili Karoq? Čisto svežega smo preizkusili na Portugalskem (foto: Škoda) Škoda
12. 4. 2022

Karoq je za Škodo nadvse pomemben model. Je njihov najbolj prodajan SUV in drugi najbolj prodajan model za Octavio. Tudi v Sloveniji so v zadnjih treh letih v povprečju prodali po 750 vozil letno. In da bi ohranil prodajno formo, so ga za novo modelno leto malenkostno, a občutno oblikovno, tehnično in marketinško osvežili. Novosti sem si lahko tudi že pobližje ogledal in se z njim zapeljal ob obali Atlantika.

Še na videz razmeroma majhne spremembe lahko imajo izrazit učinek. Nova je sprednja maska, vključno z žarometi, ki so sedaj opcijsko polni LED matrični. Podobno je zadaj - z novimi lučmi in odbijačem. Spremembe ne učinkujejo le kozmetično, temveč so z njimi za devet odstotkov izboljšali aerodinamiko. Pa ne le zaradi novega sprednjega odbijača z zračnimi zavesami in podaljšanega strešnega spojlerja, pač pa tudi z novimi aerodinamičnimi platišči in novim pokrovom posode za gorivo.

S spremembami so znižali izpuste CO2, v notranjosti na izbiro trajnostni materiali

Z izboljšano aerodinamiko so po WLTP merjenju privarčevali pet gramov izpusta CO2 na 100 prevoženih kilometrov. Z izboljšavami na pogonskem sklopu, prenosu in ostali tehnologiji še dodatnih deset, skupaj pa prenovljeni Karoq v povprečju povzroči 15 odstotkov manj izpustov CO2.

Notranjost so osvežili z novimi dekorativnimi elementi in prevlekami, kjer je sedaj mogoče izbrati paket Eco s tkanino z vlakni iz recikliranih plastenk. Material je po svoje prepričljiv, kompromisa pri kvaliteti ni čutiti, a vendar je trajnostno naravnanost potrebno doplačati. Pakete dodatne opreme so sedaj logično razporedili po tematskih sklopih, tu je tudi športni model Sportline, medtem ko robustnejši Scout po prenovi ni več v prodaji.

Dobre lastnosti v petih letih od predstavitve niso zbledele

Ponudba pogonov sicer ostaja enaka. Tri bencinske in štiri dizelske možnosti od 81 do 110 kilovatov moči s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim samodejnim DSG menjalnikom. Vstopni bencinski 1.0 TSI motor ima sicer le možnost prvega, medtem ko je najmočnejši dizel s samodejnim menjalnikom na voljo tudi s štirikolesnim pogonom.

Znane pa so tudi že cene za Slovenijo, ki se začnejo pri 23.880 evrih za vstopni bencinski oz. 26.229 za vstopni dizelski model z opremo Active. Vzdušje v konzervativno oblikovani notranjosti dobro oplemeniti izbira opreme Style ali Sportline. Slednji tudi s športnimi sedeži, ki so sicer še vedno predvsem prijetni in udobni. Sportline z 1,5-litrskim bencinskim motorjem in DSG menjalnikom, ki je pri nas priljubljena izbira, stane 32.187 evrov. Enak pogon z opremo Style pa le nekaj evrov več.

Karoq je med testno vožnjo potrdil svoj sloves celovito prepričljivega, sicer pa prefinjenega in udobnega avtomobila, ki svojo vrednost opravičuje potem še s prostornostjo in dobro prilagodljivostjo.

Preberite tudi: Test: Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4 DSG 150 KM Style