Kako so pri Škodi za drugi del življenjskega cikla pripravili Karoq? Čisto svežega smo preizkusili na Portugalskem

12. 4. 2022 | Janoš Pečnik
Deli

Pri Škodi so svoj SUV-jevski prodajni hit segmenta C podkrepili za drugo polovico življenjskega cikla. Karoq je oblikovno osvežen in učinkovitejši.

Karoq je za Škodo nadvse pomemben model. Je njihov najbolj prodajan SUV in drugi najbolj prodajan model za Octavio. Tudi v Sloveniji so v zadnjih treh letih v povprečju prodali po 750 vozil letno. In da bi ohranil prodajno formo, so ga za novo modelno leto malenkostno, a občutno oblikovno, tehnično in marketinško osvežili. Novosti sem si lahko tudi že pobližje ogledal in se z njim zapeljal ob obali Atlantika.

Še na videz razmeroma majhne spremembe lahko imajo izrazit učinek. Nova je sprednja maska, vključno z žarometi, ki so sedaj opcijsko polni LED matrični. Podobno je zadaj - z novimi lučmi in odbijačem. Spremembe ne učinkujejo le kozmetično, temveč so z njimi za devet odstotkov izboljšali aerodinamiko. Pa ne le zaradi novega sprednjega odbijača z zračnimi zavesami in podaljšanega strešnega spojlerja, pač pa tudi z novimi aerodinamičnimi platišči in novim pokrovom posode za gorivo.

S spremembami so znižali izpuste CO2, v notranjosti na izbiro trajnostni materiali

Z izboljšano aerodinamiko so po WLTP merjenju privarčevali pet gramov izpusta CO2 na 100 prevoženih kilometrov. Z izboljšavami na pogonskem sklopu, prenosu in ostali tehnologiji še dodatnih deset, skupaj pa prenovljeni Karoq v povprečju povzroči 15 odstotkov manj izpustov CO2.

Notranjost so osvežili z novimi dekorativnimi elementi in prevlekami, kjer je sedaj mogoče izbrati paket Eco s tkanino z vlakni iz recikliranih plastenk. Material je po svoje prepričljiv, kompromisa pri kvaliteti ni čutiti, a vendar je trajnostno naravnanost potrebno doplačati. Pakete dodatne opreme so sedaj logično razporedili po tematskih sklopih, tu je tudi športni model Sportline, medtem ko robustnejši Scout po prenovi ni več v prodaji.

Dobre lastnosti v petih letih od predstavitve niso zbledele

Ponudba pogonov sicer ostaja enaka. Tri bencinske in štiri dizelske možnosti od 81 do 110 kilovatov moči s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim samodejnim DSG menjalnikom. Vstopni bencinski 1.0 TSI motor ima sicer le možnost prvega, medtem ko je najmočnejši dizel s samodejnim menjalnikom na voljo tudi s štirikolesnim pogonom.

Znane pa so tudi že cene za Slovenijo, ki se začnejo pri 23.880 evrih za vstopni bencinski oz. 26.229 za vstopni dizelski model z opremo Active. Vzdušje v konzervativno oblikovani notranjosti dobro oplemeniti izbira opreme Style ali Sportline. Slednji tudi s športnimi sedeži, ki so sicer še vedno predvsem prijetni in udobni. Sportline z 1,5-litrskim bencinskim motorjem in DSG menjalnikom, ki je pri nas priljubljena izbira, stane 32.187 evrov. Enak pogon z opremo Style pa le nekaj evrov več.

Karoq je med testno vožnjo potrdil svoj sloves celovito prepričljivega, sicer pa prefinjenega in udobnega avtomobila, ki svojo vrednost opravičuje potem še s prostornostjo in dobro prilagodljivostjo.

Preberite tudi: Test: Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4 DSG 150 KM Style