Mercedes-Benz C T

11. 10. 2007

Vsakokrat se pri vožnji novega Mercedes-Benza, še posebej pa pri njihovi ‘klasični ponudbi’, spom­nim avtomobilov te znamke pred 15, 20 leti. Kakšna razlika!

Takšnega preskoka si takrat niti v sanjah nismo upali predstav­ljati: znamka s takšno tradicijo izdelovanja konvencionalnih vozil se je v slabih dveh desetletjih prelevila v ponudnika dinamičnih, športnih avtomobilov.

Tudi C in z njim C T to znova potrjujeta: dinamika zunanje oblike in dinamika vožnje (podvozje, volan) sta takšni, da ju brez sramu lahko označimo za športni. Prištejte sem še paleto osmih štiri- in šestvaljnih motorjev (ki pa še ni dokončna! ), ki se razpenja od 136 (C 200 CDI) do 272 (C 350) ‘konjev’ (če pri tem namerno ‘pozabim’ na AMG), in vtis o šport­nosti je popoln.

In prostor: znotraj tlorisa mer 4.596 krat 1.770 milimetrov je karoserija različice T v prednjih dveh tretjinah enaka kot pri limuzini (skupaj z dvema obrazoma motorne maske, kar so menda kupci pri limuzini izjemno dobro sprejeli), zadek pa je, v nasprotju s prejšnjim T, strmeje odrezan.

Kdaj se bo začel Novoletni loto? Loterija razkrila novost, ki bo razveselila igralce

To seveda pomeni več osnovnega (485 litrov) in več povečanega (1.500 litrov) prtljažnega prostora. V Stuttgartu celo trdijo, da je tale T med podobnimi (prestižni razred! ) prtljažniško največji: vanj gredo štiri torbe za golf z vozički, 44 paketov litrskih steklenic ali kvader mer 943 × 599 × 1.465 milimetrov oziroma prostornine 827 litrov. Karkoli naložite vanj, sme tehtati največ 605 kilogramov. Za tale T ponujajo tudi Easy Pack, sistem drogov in vodil za pritrditev manjše prtljage, ter še zanimivo dvojno, prek celotne širine prtljažnika raztegljivo mehko, a čvrsto torbo. Izjemno priročna in v Nemčiji manj kot 200 evrov vredna domislica.

Novi C T je seveda večji od predhodnika, a je zaradi dobrih tehničnih rešitev enako težak, razdelitev mase med obe osi pa je idealna v razmerju 50 : 50. (Manevrskega) prostora za šport bo z njim dovolj, če pa vštric postavite prtljažne litre in motorne zmogljivosti, se tudi trditev o športnem prostoru ne zdi več za lase privlečena. Kar navadite se: to so novi Mercedes-Benzi.

Vinko Kernc

Foto: Vinko Kernc