Vsakokrat se pri vožnji novega Mercedes-Benza, še posebej pa pri njihovi ‘klasični ponudbi’, spomnim avtomobilov te znamke pred 15, 20 leti. Kakšna razlika!
Takšnega preskoka si takrat niti v sanjah nismo upali predstavljati: znamka s takšno tradicijo izdelovanja konvencionalnih vozil se je v slabih dveh desetletjih prelevila v ponudnika dinamičnih, športnih avtomobilov.
Tudi C in z njim C T to znova potrjujeta: dinamika zunanje oblike in dinamika vožnje (podvozje, volan) sta takšni, da ju brez sramu lahko označimo za športni. Prištejte sem še paleto osmih štiri- in šestvaljnih motorjev (ki pa še ni dokončna! ), ki se razpenja od 136 (C 200 CDI) do 272 (C 350) ‘konjev’ (če pri tem namerno ‘pozabim’ na AMG), in vtis o športnosti je popoln.
In prostor: znotraj tlorisa mer 4.596 krat 1.770 milimetrov je karoserija različice T v prednjih dveh tretjinah enaka kot pri limuzini (skupaj z dvema obrazoma motorne maske, kar so menda kupci pri limuzini izjemno dobro sprejeli), zadek pa je, v nasprotju s prejšnjim T, strmeje odrezan.
To seveda pomeni več osnovnega (485 litrov) in več povečanega (1.500 litrov) prtljažnega prostora. V Stuttgartu celo trdijo, da je tale T med podobnimi (prestižni razred! ) prtljažniško največji: vanj gredo štiri torbe za golf z vozički, 44 paketov litrskih steklenic ali kvader mer 943 × 599 × 1.465 milimetrov oziroma prostornine 827 litrov. Karkoli naložite vanj, sme tehtati največ 605 kilogramov. Za tale T ponujajo tudi Easy Pack, sistem drogov in vodil za pritrditev manjše prtljage, ter še zanimivo dvojno, prek celotne širine prtljažnika raztegljivo mehko, a čvrsto torbo. Izjemno priročna in v Nemčiji manj kot 200 evrov vredna domislica.
Novi C T je seveda večji od predhodnika, a je zaradi dobrih tehničnih rešitev enako težak, razdelitev mase med obe osi pa je idealna v razmerju 50 : 50. (Manevrskega) prostora za šport bo z njim dovolj, če pa vštric postavite prtljažne litre in motorne zmogljivosti, se tudi trditev o športnem prostoru ne zdi več za lase privlečena. Kar navadite se: to so novi Mercedes-Benzi.
Vinko Kernc
Foto: Vinko Kernc