Mitsubishi Outlander 2.4 in 2.2 DID

Da je Mitsubishijev Outlander v tesnem sorodstvu s PSA-jevima SUV-oma, C-Crosserjem in Peugeotom 4007, ni skrivnost - pa tudi nič slabega ne, saj je na ta račun dobil nov dizelski motor.

Mitsubishi Outlander 2.4 in 2.2 DID (foto: Tovarna) Tovarna
11. 10. 2007

Do zdaj je bil Outlander na voljo le z dvolitrskim turbodizlom, ki izvira in Volkswagnove hiše. A ker se Volkswagnova tehnologija črpalka-šoba poslavlja, konkurenca pa ponuja zmogljivejše, tišje in ekološko ustreznejše motorje, so morali korak v tej smeri narediti tudi pri Mitsubishiju.

Sodelovanje s PSA je prineslo 2, 2-litrski motor z oznako DID. Seveda gre za znano in preizkušeno tehnologijo: turbodizel, skupni vod, filter trdnih delcev in uglajeno delovanje. Zvočno izolacijo so nekoliko prilagodili in po nekaj 100 kilometrih lahko zapišemo, da ne prihaja toliko hrupa od motorja kot pa izpod gum ter da nastaja hrup tudi zaradi gibanja zraka okoli karoserije.

156-‘konjski’ dizel je na voljo le v kombinaciji s štirikolesnim pogonom in šeststopenjskim samodejnim menjalnikom, na žalost pa tudi le v kombinaciji z najmočnejšima paketoma opreme Intense+ in Instyle, kar pomeni tudi precej zasoljeno ceno - slabih 35 tisočakov. Škoda, da si ga ni mogoče zaželeti z opremo Intense (torej brez ksenonskih luči, 18-palčnih platišč in boljšega audiosistema) za kaka dva in pol tisočaka manj.

Druga novost je 2, 4-litrski bencinski motor. Prostornina je ostala enaka kot pri predhodniku, a gre za popolnoma nov agregat, v celoti izdelan iz lahkih kovin in kompozitnih materialov. 170-‘konjski’ agregat je na voljo tudi v kombinaciji z brezstopenjsko avtomatiko CVT (z možnostjo ročnega pretikanja med šestimi prednastavljenimi prestavnimi razmerji), kar lahko Outlanderju razširi krog kupcev, saj si doslej v njem avtomatike ni bilo mogoče zaželeti. Ročni menjalnik je ob tem motorju petstopenjski.

Poleg obeh novih motorjev je Outlander dobil še nekaj kozmetičnih popravkov. Novost so senzor za dež ter parkirni senzorji zadaj, nova so 18-palčna platišča za boljše različice in nova je mehka obloga armaturne ploš­če. V kombinaciji z navigacijskim sistemom z velikim barvnim (in za dotik občutljivim) LCD-zaslonom si lahko kupec omisli tudi kamero za pomoč pri vzvratni vožnji.

Bencinski Outlander bo v Sloveniji naprodaj že oktobra (z ročnim menjalnikom od 26 tisoč evrov, s samodejnim pa od 32 tisočakov), dizelski pa decembra.

Dišan Lukič

Foto: Tovarna