Peugeot Expert Tepee

1. 3. 2007
Deli
Peugeot Expert Tepee

Odvisno od notranje ureditve se lahko v Expertu Tepee, ki je nastal kot plod sodelovanja med skupino PSA Peugeot Citroën in Fiatom, peljeta dva, vanj pa zlahka namestimo kar devet sedežev.

To je že tretja generacija tega prostorneža, saj so prvi Experti (sicer kot gospodarska vozila) prišli na trg že davnega leta 1995 in z uporabno prostornino od štiri do sedem kubičnih metrov več kot zadovoljili veliko voznikov. Ne gre spregledati, da je Peugeot samo leta 2005 prodal kar 33.100 teh vozil, zato ne preseneča, da so v dobrih 11 letih izdelali več kot 300 tisoč Expertov.

A čeprav je na cestah veliko več tovornih Expertov, je zelo pomembna tudi različica Tepee, ki je namenjena predvsem prevozu potnikov. Torej za potrebe podjetij, vendar ne smemo pozabiti tudi na številčnejše družine, ki jim je večji mobilni prostor bolj potreba kot 'muha enodnevnica'. Da bi se približali željam kupcem, ponujajo dve skupni dolžini in zelo uporabna zadnja desna drsna vrata, ki omogočajo dostop do prostorne notranjosti. A ker razvajanja ni nikoli dovolj, si lahko omislite še zadnja leva drsna vrata, predvsem pa lahko uporabite sistem 'Easy Entry', ki omogoča preklop stranskega sedeža in tako olajša prehod do vseh kotičkov tega avtomobila, predvsem do tretje vrste sedežev!

Možnosti prevoza oseb in predmetov je skoraj neskončno, saj lahko Tepee v svoje drobovje sprejme od dve do devet oseb, ko se ločeni sedeži in dvosedežne klopi še zložijo, preklopijo ali celo odstranijo. Paketi opreme so trije, Confort, Loisir in Business. Prva stopnja je na voljo le v krajši dolžini in z motorjema 1.6 HDi (66 kW) in 2.0 HDi (88 kW), medtem ko sta bolje opremljena Loisir in Business v ponudbi z daljšo skupno dolžino in z motorjem 2.0 HDi z 88 in s 100 kilovati.

Že v osnovni opremi dobimo osrednjo ključavnico, električni pomik prednjih stekel in voznikovo varnostno blazino, medtem ko bolje opremljeni različici razvajata še s klimatsko napravo, potovalnim računalnikom, tempomatom, tipalom za dež, po možnosti pa še s kar šestimi varnostnimi blazinami, zračniki nad vsako vrsto zadaj, zadnjimi sedeži v obliki amfiteatra itd.

Za različico Tepee morate torej imeti velike zahteve, kar zadeva prostornost. Ali je to zaradi službe, prostega časa ali številčne družine, pa na koncu sploh ni pomembno. Tako med službenim časom kot med prekratkimi popoldanskimi prostimi uricami se namreč vsi radi udobno peljemo, kajne?

Aljoša Mrak, foto: Tovarna

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"