Predstavljamo: Volkswagen Caddy Alltrack: Za blato in nedeljski izlet

12. 3. 2016
Deli

Tako kot številni Volkswagnovi osebni avtomobili bo zdaj tudi 'tovorni' Caddy na voljo v različici Alltrack, ki poleg lepotnih dodatkov prinaša (doplačilni) štirikolesni pogon.

Poteza je seveda logična. Avtomobilska industrija trenutno najboljše prodajne rezultate dosega s prodajo križancev, torej manjših ali večjih predstavnikov razreda SUV. Trend se širi tudi med lahka gospodarska vozila. Volkswagen Caddy je sicer že bil na voljo v različici Cross, ki pa je prinašala zgolj lepotne dodatke, nova različica Alltrack pa zahtevnejšim voznikom ponuja tudi Volkswagnov štirikolesni pogon 4Motion. Caddy bo kot Alltrack na voljo tako v potniški kot tudi tovorni (furgon) izvedbi. Na zunaj ga bo mogoče prepoznati po novih 17-palčnih aluminijastih platiščih, srebrnih strešnih letvah, črnih plastičnih obrobah na blatnikih in pragovih, zatemnjenih steklih in zadnjih lučeh, dvojih drsnih zadnjih vratih ter ne nazadnje tudi po aluminijasti zaščiti pogonskega sklopa. Čeprav se večina lastnikov s Caddyjem Alltrackom ne bo podajala na vožnje po brezpotjih divjine, pa je zaščita pogonskega sklopa zaželena že pri vožnji po makadamski podlagi. Čeprav je Caddy Alltrack lahko opremljen tudi s štirikolesnim pogonom, je njegova oddaljenost od tal namreč enaka kot pri vsem drugih 'urbanih' različicah. A čisto običajen Caddy Alltrack vseeno ni. Štirikolesni pogon 4Motion prek elektrohidravlične sklopke po potrebi prilagaja prenos moči k prednjima oziroma zadnjima kolesoma v razmerju do 50 proti 50. Nad dogajanjem seveda bdi elektronika, pomagata pa ji še sistema ABS in ESP, kar v praksi pomeni, da se bo s Caddyjem mogoče zapeljati tudi po kakšni razriti in neutrjeni poti.

Nekaj sprememb v primerjavi z običajnim Caddyjem prinaša tudi notranjost. Predvsem pri opremljenosti vozila, saj različica Alltrack že serijsko ponuja klimatsko napravo, boljši radio in večfunkcijski prikazovalnik. V usnje so že serijsko odeti volanski obroč, glava prestavne ročice in ročica ročne zavore, drugačne so sedežne prevleke, pa tudi notranji dekorativni elementi.

V Sloveniji bo Volkswagen Caddy Alltrack najprej na voljo z dizelskimi motorji, od poletja pa bo mogoče izbrati tudi bencinske motorje. Dizelska izbira je omejena na zgolj en motor, dvolitrski TDI, ki pa je na voljo s tremi močmi, in sicer s 102, 122 ali 150 'konji'. Najšibkejša motorna različica je na voljo v povezavi s prednjim pogonom in petstopenjskim ročnim menjalnikom. Izbrati bo mogoče še šeststopenjski samodejni menjalnik DSG. Srednja moč, 122 'konj', bo na voljo samo v različici s štirikolesnim pogonom in ročnim šeststopenjskim menjalnikom, medtem ko bo najmočnejši motor mogoče poljubno kombinirati: z dvo- ali štirikolesnim pogonom in šeststopenjskim ročnim ali enakostopenjskim samodejnim menjalnikom. Za vstopni Caddy Alltrack 2.0 TDI bo v Sloveniji treba odšteti 24.617 evrov. Najcenejši štirikolesno gnani Alltrack 2.0 TDI 122 'konj' bo stal 28.491, za najbolje opremljeni Caddy Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion pa bo treba seči v žep po 33.167 evrov.

Besedilo Sebastjan Plevnjak, foto tovarna

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja