Spomladi prihaja Volvo S60 z drugačnim oblikovalskim jezikom. Volvo C70 sicer ostaja, a ravno dovolj prenovljen, da bo s svojim novim videzom hodil vštric z novimi modeli te znamke.
Volvo C70 v svoji osnovi ostaja nespremenjen: je kupe, ki je lahko tudi kabriolet, in obratno. Ima trdo zložljivo streho iz treh delov, ki se pospravi v zadek v okrog 30 sekundah, pri tem pa zahteva dva metra višine in nobenega dodatnega prostora zadaj.
Streha se lahko premika le pri mirovanju, pri poveznjeni strehi pa ima karoserija vzvojno togost za 15 odstotkov večjo, ker so sestavni deli strehe jekleni, spoji pa dovolj čvrsti.
Toda v tem trenutku ima prenovljeni C70 tudi posebno poslanstvo. Medtem ko je prihod novega S60 napovedan že na ženevskem salonu, poskuša C70 vsaj do neke mere napovedati nov Volvov obraz.
Zato je skoraj ves vidni prednji del C70 spremenjen: nos ima izrazitejši videz klina, žarometa in plastični obrobi meglenk se razprostirajo bolj prek dolžine avtomobila in so proti zadku zavihani navzgor, obe odprtini za zrak spredaj sta izrazitejši in kromirana obroba zgornje je mersko izdatnejša.
Precej spremenjen je tudi zadnji del, kjer v oči padejo nove luči v tehniki LED, s prenovo pa je C70 dobil tudi novo karoserijsko barvo, rdečo Flamenco Red Pearl.
V notranjosti je nova armaturna plošča, ki je videti širša in bolj gladkih potez, poleg tega pa je drugačna tudi tekstura površine. S tem je C70 znotraj pridobil čutno in vidno kakovost, nekaj malega pa k temu prispevajo še novi merilniki, ekskluzivni za model C70, a še vedno nezmotljivo prepoznavni izdelek te znamke.
Za C70 pri Volvu trdijo, da je eden najvarnejših kabrioletov na trgu, za kar so med drugim zaslužni sistem za varnost pri prevračanju ROPS (katerega del sta 'izstreljivi' ojačitvi za zadnjima vzglavnikoma), zračni zavesi, nameščeni v vratih (ščitita tudi v primeru odprtih oken, za varovanje pri prevračanju pa le počasi spustita zrak) ter bočni varnostni blazini, ki ščitita prsni koš in kolke.
Še naprej je C70 na voljo s tremi bencinskimi stroji (2.4, 2.4i in T5) ter z dvema turbodizloma (2.0D in D5), pri vsakem od njih pa je za doplačilo na voljo samodejni menjalnik.
Uradni novinarski material, ki spremlja prenovljenega C70, pravi, da prednji del tega avtomobila razkriva sledi novega S60 ter da se takšen uglašuje z Volvi jutrišnjega dne.
Kdor je že videl fotografije novega S60, bo seveda pritrdil, je pa C70 kljub temu še vedno nekaj posebnega in privlačnega.
Vinko Kernc, foto: Vinko Kernc