Volkswagen je v stilu pametnih telefonov prenovo svojega paradnega gospodarskega vozila poimenoval z oznako T6.1.
Čeprav se zdi zadeva komplicirana, sploh ni. T predstavlja transport in tradicijo, 6.1 pa posodobitev oziroma nadgradnjo programske opreme, pri čemer številka šest seveda označuje šest uspešnih generacij. Malo za šalo, malo zares, a pravzaprav je novi Transporter (in vse njegove različice) bolj malo oblikovno spremenjen, v notranjosti pa precej bolj.
A vseeno izkušeno oko ne bo spregledalo bolj odločnega prednjega dela avtomobila, novih žarometov (tudi v tehnologiji LED) in zadnjih luči, pa seveda tudi ne novih platišč, ki odlično dopolnjujejo nove karoserijske barve, pri čemer seveda ostajajo tudi dvobarvne kombinacije. Poleg vsega je zdaj na boku napis, ki označuje, za katero različico avtomobila sploh gre.
Za notranjost bi težko sploh še rekli, da pripada delovnemu kombiju! Povsem prenovljeni so armatura, merilniki in volanski obroč, ob znatno izboljšani serijski opremi avtomobila pa je dodana tudi LED notranja osvetlitev. Kupcem so na voljo tudi novi materiali in nove barvne kombinacije. Pri tem je pohvalno dejstvo, da je že osnovni Transporter deležen asistence oziroma sistema za preprečevanje spreminjanja smeri vožnje, ki je posledica bočnega vetra, v osnovni opremi pa so med drugimi tudi že radio, centralno zaklepanje in sistem za prostoročno telefoniranje Bluetooth.
Boljša je različica (beri Multivan in Caravelle), boljša je seveda tudi serijska oprema, ki pri omenjenih dveh vključuje tudi (poleg že prej naštete): boljši radio, multifunkcijski in v usnje oblečeni volanski obroč, USB-vtičnice, LED-žaromete (odvisno od izbranega paketa opreme), sistem za pomoč pri parkiranju, navigacijo in pa digitalne merilnike. Sploh s slednjimi novi Transporter deluje odlično, saj se poleg digitalnih merilnikov neposredno pred voznikom prikazuje tudi navigacija. Ta je tudi povsem nova, posledično so novi tudi osrednji zasloni, ki so lahko veliki do velikosti 9,2 palca. Vstaviti je mogoče eSim kartico, hkrati je uporabnikom na voljo tudi brezžično polnjenje mobilnega telefona, ki je v novem Transporterju tudi zares uporabno, saj telefon porinemo v z gumo obloženo režo, ki poskrbi, da se telefon med vožnjo ne premika in posledično res stalno polni.
Niso pa to vse novosti. Nekaj jih bodo veseli tudi tisti, ki veliko uporabljajo prtljažni prostor. Denimo Furgon zdaj ponuja v zadnjem prostoru 230-voltno vtičnico, celotni nakladalni prostor je mogoče za 40 centimetrov podaljšati, saj posebna loputa omogoča, da daljše predmete, kot so denimo cevi ali palice, potisnemo pod sopotnikov sedež, vozniku pa je na voljo tudi kamera za pomoč pri vzvratni vožnji.
Motorna paleta ostaja bolj kot ne enaka. Dvolitrski turbodizelski motor bo na voljo v treh osnovnih različicah (90, 110 in 150 'konjev'), v boljših različicah pa bo mogoče izbrati tudi močnejši 2.0 TDI s kar 199 'konji'.
Za prestavljanje bodo, odvisno od moči, na voljo pet- ali šeststopenjski ročni menjalniki ter samodejni sedemstopenjski DSG.
Prihaja pa tudi električna rešitev (najprej na nemškem trgu), primerna predvsem mestni vožnji, saj bo moč 82 kW zadoščala za največjo hitrost 90 km/h (oziroma pod določenimi pogoji 120 km/h), za delovanje sistema pa bo skrbela 37,4-kilovatna baterija.
Gledano v celoti, zdaj Transporter ponuja več kot 20 različnih varnostno-asistenčnih sistemov, od tega jih je z najnovejšo generacijo devet povsem novih. Izpostaviti velja elektromehansko pomoč volanskemu obroču, ki je ključna za delovanje različnih sistemov, kot so pomoč pri vožnji znotraj voznega pasu.
Kupci lahko izbirajo med številnimi karoserijskimi različicami (pri različici s kesonom tudi enojno ali dvojno kabino), različnima dolžinama, na voljo pa je tudi štirikolesni pogon. Ob dejstvu, da je zdaj vožnja z novim Transporterjem precej bolj uglajena, tišja in na sploh boljša, lahko že zdaj označim nadgradnjo programske opreme za uspešno in predvsem delujočo!