A7 so v Audiju zasnovali tako, da so združili športnost in čutnost kupeja z udobjem limuzine in uporabnostjo Avanta. Pravzaprav se je še najmanj spremenil zunanji videz. Spremenjena maska (z drugačno obliko okvirja) in kombinacija luči (prednjih žarometov in zadnjih) s tehniko LED takoj nakažeta na nov pristop. A največ novega je pod motornim pokrovom. Zdaj izbiro dopolnjujejo motorji: dva nova TFSI-ja ter trije novi TDI-ji, vsi ustrezajo normam EU6. Osnovna različica ima dvolitrski štirivaljnik TFSI in zmore 252 'konj', osnovni V6 TDI pa 216 'konj'. Zadnji je v različici s prednjim pogonom (in oznako Ultra) zdaj na voljo z novim dvosklopčnim S-tronicom, ki je nadomestil ne preveč uspešni multitronic (neskončnostopenjski menjalnik). Večina motorne opreme je na voljo tudi s štirikolesnim pogonom. V Audiju A7 Sportback 3.0 TDI Competition je vgrajen motor 3.0 TDI biturbo clean diesel. Prilagoditve puhala in odmičnih gredi njegovo moč v primerjavi z izhodiščnim modelom povečajo še za dodatnih 7, na 326 'konj'. Pri pospeševanju s polno močjo pa je za kratek čas s
funkcijo boost na voljo še dodatnih 20 'konj'. Največji navor je 650 njutonmetrov in je na voljo v območju od 1.400 do 2.800 vrtljajev na minuto.
Dinamični podporni vozni sistem Audi drive select je zdaj serijski, elektrodinamični volanski sistem je mogoče dopolniti z dinamičnim volanom, kot dodatna oprema pa je na voljo tudi prilagodljivo zračno vzmetenje z več programi.
Serijski je v Audiju A7 tudi zabavni infosistem MMI, kot dodatek je zdaj na voljo tudi projicirni sistem v voznikovo vidno polje ('head-up display'). Mogoče pa je dobiti še navigacijski sistem s podpornim grafičnim procesorjem znamke Nvidia in visokoločljivostnim osempalčnim zaslonom.
A7 bo v marsičem najavil le nekaj mesecev pozneje predstavljenega prenovljenega A6. Za Slovenijo cene še niso znane, saj je njegov prihod na trg predviden za november. Osnovni A7 2,0 TFSI bo v Nemčiji stal 51.300 evrov, 3,0 TDI Ultra 54.800 evrov, 3,0 TDI Quattro 57.550 evrov ter 3,0 TDI Competition 72.000 evrov.
V vožnji prepričata tako najvarčnejši dizel z modelsko oznako Ultra kot tudi najmočnejši TDI Competition. Prenova je v marsičem še izboljšala vozni vtis, že po nekaj kilometrih pa smo se lahko prepričali, da je tudi s šestvaljnikom mogoče zares varčevati z gorivom.
Prenovljeni sta tudi različici S7 Sportback in RS7 Sportback, obe s štirilitrskim bencinskim motorjem V8 biturbo (450 ali 560 'konj'), pri obeh so dodali tudi tehnologijo COD – cylinder on demand, torej lahko delujeta le s polovičnim številom valjev, če vsa moč ni potrebna. Cena za S7 bo v Nemčiji 82.300 evrov, RS7 pa bo stal kar 113.300 evrov.
-
Videz
Nenavadna oblika elegantnega velikana še zbuja zanimanje.
-
Motorji
Prenovljeni motorji so zdaj zmogljivejši in varčnejši.
-
Notranjost in oprema
Kakovostna in elegantna je tudi notranjost, peta vrata na zadku mu dodajo uporabnost.
-
Cena
Za tisto, kar kupec dobi, so cene primerne, a seveda le, če upoštevamo tudi to, da gre vendarle za premijski razred.
A7 je v vsem precej nad A6, čeprav gre za temeljito predelano zasnovo prav tega.
Model: 2,0 TFSI
Motor (zasnova): | 4-valjni, vrstni, turbobencinski |
Gibna prostornina (cm3): | 1.984 |
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): | 185/252 pri 6.000 |
Največji navor (Nm pri 1/min.): | 370 pri 1.600 do 4.700 |
Menjalnik, pogon: | R6 ali DS7; spredaj ali štirikolesni |
Prednja prema: | večvodilska prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator |
Zadnja prema: | večvodilska prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator |
Medosna razdalja (mm): | 2,914 |
Dolžina x širina x višina (mm): | 4,969 x 1,911 x 1,420 |
Prtljažnik (l): | 535–1.360 |
Masa praznega vozila (kg): | od 1.700 |
Največja hitrost: | 250 |
Pospešek (0-100km/h): | 6,9 |
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): | 6,2 |
Izpust CO2(g/km): | 144 |
Model: 3,0 TFSI
Motor (zasnova): | 6-valjni, V, turbobencinski |
Gibna prostornina (cm3): | 2.995 |
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): | 245/333 pri 6.000 |
Največji navor (Nm pri 1/min.): | 400 pri 2.900 do 5.300 |
Menjalnik, pogon: | DS7; spredaj ali štirikolesni |
Prednja prema: | večvodilska prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator/zračno vzmetenje |
Zadnja prema: | večvodilska prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator/zračno vzmetenje |
Medosna razdalja (mm): | 2,914 |
Dolžina x širina x višina (mm): | 4,969 x 1,911 x 1,420 |
Prtljažnik (l): | 535–1.360 |
Masa praznega vozila (kg): | od 1.700 |
Največja hitrost: | 250 |
Pospešek (0-100km/h): | 5,3 |
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): | 7,6 |
Izpust CO2(g/km): | 176 |
Model: 3,0 TDI Ultra
Motor (zasnova): | 6-valjni, V, turbodizelski |
Gibna prostornina (cm3): | 2.967 |
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): | 160/218 pri 4.000 |
Največji navor (Nm pri 1/min.): | 400 pri 1.250 do 3.750 |
Menjalnik, pogon: | DS7; spredaj |
Prednja prema: | večvodilska prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator/zračno vzmetenje |
Zadnja prema: | večvodilska prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator/zračno vzmetenje |
Medosna razdalja (mm): | 2,914 |
Dolžina x širina x višina (mm): | 4,969 x 1,911 x 1,420 |
Prtljažnik (l): | 535–1.360 |
Masa praznega vozila (kg): | od 1.700 |
Največja hitrost: | 250 |
Pospešek (0-100km/h): | 7,3 |
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): | 4,7 |
Izpust CO2(g/km): | 122 |
Model: 3,0 TDI Quattro
Motor (zasnova): | 6-valjni, V, turbodizelski |
Gibna prostornina (cm3): | 2.967 |
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): | 160/218 pri 4.000 |
Največji navor (Nm pri 1/min.): | 400 pri 1.250 do 3.750 |
Menjalnik, pogon: | DS7; štirikolesni |
Prednja prema: | večvodilska prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator/zračno vzmetenje |
Zadnja prema: | večvodilska prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator/zračno vzmetenje |
Medosna razdalja (mm): | 2,914 |
Dolžina x širina x višina (mm): | 4,969 x 1,911 x 1,420 |
Prtljažnik (l): | 535–1.360 |
Masa praznega vozila (kg): | od 1.700 |
Največja hitrost: | 250 |
Pospešek (0-100km/h): | 6,8 |
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): | 5,2 |
Izpust CO2(g/km): | 136 |
Model: 3,0 TDI Quattro
Motor (zasnova): | 6-valjni, V, turbodizelski |
Gibna prostornina (cm3): | 2.967 |
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): | 200/272 pri 4.000 |
Največji navor (Nm pri 1/min.): | 580 pri 1.250 do 3.250 |
Menjalnik, pogon: | DS7; štirikolesni |
Prednja prema: | večvodilska prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator/zračno vzmetenje |
Zadnja prema: | večvodilska prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator/zračno vzmetenje |
Medosna razdalja (mm): | 2,914 |
Dolžina x širina x višina (mm): | 4,969 x 1,911 x 1,420 |
Prtljažnik (l): | 535–1.360 |
Masa praznega vozila (kg): | od 1.700 |
Največja hitrost: | 250 |
Pospešek (0-100km/h): | 5,7 |
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): | 5,2 |
Izpust CO2(g/km): | 136 |
Model: 3,0 TDI Competition
Motor (zasnova): | 6-valjni, V, turbodizelski |
Gibna prostornina (cm3): | 2.967 |
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): | 240/326 pri 4.000 |
Največji navor (Nm pri 1/min.): | 650 pri 1.250 do 3.250 |
Menjalnik, pogon: | S8; štirikolesni |
Prednja prema: | večvodilska prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator/zračno vzmetenje |
Zadnja prema: | večvodilska prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator/zračno vzmetenje |
Medosna razdalja (mm): | 2,914 |
Dolžina x širina x višina (mm): | 4,969 x 1,911 x 1,420 |
Prtljažnik (l): | 535–1.360 |
Masa praznega vozila (kg): | od 1.700 |
Največja hitrost: | 250 |
Pospešek (0-100km/h): | 5,1 |
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): | 6,1 |
Izpust CO2(g/km): | 162 |