Chevrolet Trax je kopija Oplove Mokke. Ker je evropski del Chevroleta nekdanji Daewoo, bi moral biti od Mokke slabši, a ...
... bi človek vsaj po prvem vtisu s Traxom to težko potrdil. To pomeni, da Trax ne razočara, prej pozitivno preseneti. Seveda, treba je vedeti, da Chevrolet Trax vozi v razredu manjših športnih terencev, pa še to tistih vstopnih. Oblikovno je dovolj drugačen od Oplove Mokke, da ga bo nemogoče zamenjati – če Mokka stavi na zaobljene linije, je Trax bolj robustno možat. Pokrov motorja z močno dvignjenim sredinskim delom skupaj z zajetnim in povsem pokončnim prednjim odbijačem deluje zelo ameriško. Bočna linija je preprosta, tudi zadek ne ponuja oblikovnih presežkov.
Še največ korejskega pridiha je zaznati v notranjosti. V nasprotju s podobnimi dvojčki je notranjost Traxa v primerjavi z Mokko povsem drugačna, tako ni zamenjana le značka na volanskem obroču. V oči zbodejo (prijetno, da se razumemo) zanimivi merilniki, klasični, analogni za število motornih vrtljajev in digitalni (z velikimi in dobro vidnimi številkami) za hitrost. Tudi sredinska konzola je povsem drugačna, in čeprav je v primerjavi z Mokkino precej bolj 'siromašna', ne deluje slabo. Navsezadnje se nad kopico in tesno skupaj postavljenih gumbov v Oplih pritožuje marsikdo, v Traxu pa so gumbi in stikala dokaj lično in logično razporejeni. No, zasluga za tako malo gumbov gre tudi sistemu My link (serijsko pri višjih stopnjah opreme), ki jih upravljamo prek velikega zaslona, gumbi pa so seveda virtualni oziroma za dotik občutljivi, zamenjajo pa tudi tiste radijske. Prek sistema My link lahko priključimo zunanje predvajalnike glasbe, telefon (bluetooth) in tudi navigacijo, ki pa mora biti naložena na pametnem telefonu.
Trax je (bo) na voljo s tremi motorji. Osnovni bencinski se s težo in morebitno polno obremenitvijo avtomobila kar težko bori, drugače je z močnejšim bencincem, ki mu pomaga turbopuhalo. Še najbolj logična izbira se zdi turbodizelska različica. 1,7-litrski motor ima dovolj moči in navora, tudi njegova poraba goriva je sprejemljiva, manj pa njegovo glasno delovanje. A če hočete pridobiti, je treba nekaj tudi žrtvovati.
Chevrolet Trax bo v Slovenijo pripeljal junija, za osnovno različico (1.6) pa bo potrebnih 14.990 evrov.