Vozili smo: Chevrolet Trax

Chevrolet Trax je kopija Oplove Mokke. Ker je evropski del Chevroleta nekdanji Daewoo, bi moral biti od Mokke slabši, a ...

24. 5. 2013

... bi človek vsaj po prvem vtisu s Traxom to težko potrdil. To pomeni, da Trax ne razočara, prej pozitivno preseneti. Seveda, treba je vedeti, da Chevrolet Trax vozi v razredu manjših športnih terencev, pa še to tistih vstopnih. Oblikovno je dovolj drugačen od Oplove Mokke, da ga bo nemogoče zamenjati – če Mokka stavi na zaobljene linije, je Trax bolj robustno možat. Pokrov motorja z močno dvignjenim sredinskim delom skupaj z zajetnim in povsem pokončnim prednjim odbijačem deluje zelo ameriško. Bočna linija je preprosta, tudi zadek ne ponuja oblikovnih presežkov.

Še največ korejskega pridiha je zaznati v notranjosti. V nasprotju s podobnimi dvojčki je notranjost Traxa v primerjavi z Mokko povsem drugačna, tako ni zamenjana le značka na volanskem obroču. V oči zbodejo (prijetno, da se razumemo) zanimivi merilniki, klasični, analogni za število motornih vrtljajev in digitalni (z velikimi in dobro vidnimi številkami) za hitrost. Tudi sredinska konzola je povsem drugačna, in čeprav je v primerjavi z Mokkino precej bolj 'siromašna', ne deluje slabo. Navsezadnje se nad kopico in tesno skupaj postavljenih gumbov v Oplih pritožuje marsikdo, v Traxu pa so gumbi in stikala dokaj lično in logično razporejeni. No, zasluga za tako malo gumbov gre tudi sistemu My link (serijsko pri višjih stopnjah opreme), ki jih upravljamo prek velikega zaslona, gumbi pa so seveda virtualni oziroma za dotik občutljivi, zamenjajo pa tudi tiste radijske. Prek sistema My link lahko priključimo zunanje predvajalnike glasbe, telefon (bluetooth) in tudi navigacijo, ki pa mora biti naložena na pametnem telefonu.

Trax je (bo) na voljo s tremi motorji. Osnovni bencinski se s težo in morebitno polno obremenitvijo avtomobila kar težko bori, drugače je z močnejšim bencincem, ki mu pomaga turbopuhalo. Še najbolj logična izbira se zdi turbodizelska različica. 1,7-litrski motor ima dovolj moči in navora, tudi njegova poraba goriva je sprejemljiva, manj pa njegovo glasno delovanje. A če hočete pridobiti, je treba nekaj tudi žrtvovati.

Chevrolet Trax bo v Slovenijo pripeljal junija, za osnovno različico (1.6) pa bo potrebnih 14.990 evrov.

Prvi vtis
  • Videz

    Oblikovno je dovolj drugačen od Mokke, da zamenjava ne bo mogoča.

  • Motorji

    Motorna paleta zadosti osnovnim potrebam, presežkov pa ne ponuja.

  • Notranjost in oprema

    Notranjost je sicer precej ‘plastična’ in brez oblikovnih presežkov, a ji ne manjka prav nič. S sistemom My link pa ponuja še bistveno več.

  • Cena

    Če hitri izračun pokaže kar 3.000 evrov manj, kot je potrebnih za primerljivo Opel Mokko, je cena več kot sprejemljiva.

Prva ocena

Chevrolet Trax je še eden v vrsti novodobnih majhnih športnih terencev. Včasih so rekli malo denarja, malo muzike, a Trax ne ponuja prav malo. Za odšteti denar celo veliko.

Podatki

Model: 1.7D

Motor (zasnova): 4-valjni, vrstni, turbodizelski
Gibna prostornina (cm3): 1.686
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 96 (130) pri 4.000
Največji navor (Nm pri 1/min.): 300 pri 2.000
Menjalnik, pogon: R6, S6; spredaj, vsa štiri kolesa
Prednja prema: trikotna prečna vodila, vzmetni nogi, blažilnika, stabilizator
Zadnja prema: poltoga prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.555
Dolžina x širina x višina (mm): 4.248 x 1.766 x 1.674
Prtljažnik (l): 356/1.370
Masa praznega vozila (kg): 1.383; 1.429*; 1.395**
Največja hitrost: 186; 183*; 183**
Pospešek (0-100km/h): 9,6; 9,4*; 10,5**
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 4,5; 4,9*; 5,3**
Izpust CO2(g/km): 120; 129*; 139
Opombe:

*4x4. **Samodejni menjalnik.

Model: 1.4 Turbo AWD

Motor (zasnova): 4-valjni, vrstni, turbobencinski
Gibna prostornina (cm3): 1.364
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 103 (140) pri 4.900
Največji navor (Nm pri 1/min.): 200 pri 1.850
Menjalnik, pogon: R6, vsa štiri kolesa
Prednja prema: trikotna prečna vodila, vzmetni nogi, blažilnika, stabilizator
Zadnja prema: poltoga prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.555
Dolžina x širina x višina (mm): 4.248 x 1.766 x 1.674
Prtljažnik (l): 356/1.370
Masa praznega vozila (kg): 1.379
Največja hitrost: 194
Pospešek (0-100km/h): 9,8
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 6,4
Izpust CO2(g/km): 149

Model: 1.6

Motor (zasnova): 4-valjni, vrstni, bencinski
Gibna prostornina (cm3): 1.598
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 85 (115) pri 6.200
Največji navor (Nm pri 1/min.): 155 pri 4.000
Menjalnik, pogon: R5, spredaj
Prednja prema: trikotna prečna vodila, vzmetni nogi, blažilnika, stabilizator
Zadnja prema: poltoga prema, vijačni vzmeti, blažilnika, stabilizator
Medosna razdalja (mm): 2.555
Dolžina x širina x višina (mm): 4.248 x 1.766 x 1.674
Prtljažnik (l): 356/1.370
Masa praznega vozila (kg): 1.290
Največja hitrost: 173
Pospešek (0-100km/h): 12,3
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 6,5
Izpust CO2(g/km): 153

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri