Zanimivo vprašanje: Ali ima lahko kombikupe štiri vrata? Lahko, če ima na bokih tri. In Veloster jih ima: ena na levi in par na desni. Za lažji dostop na zadnjo klop.
Sicer pa je o Velosterju, čeprav bo na prodaj pred i40, znanega bistveno manj. Videz izdaja, da ima obraz i40 in 'hiter zadek', kot pravijo (dobesedno prevedeno) Britanci, da je kratek, nabit in nizek in da je na zunanjosti nekaj posrečenih vbočenih površin, od izbočenih jasno ločenih z ostrimi robovi.
Deluje agresivno, tudi zaradi sredinsko postavljenega zaključka izpušne cevi. Medosna razdalja je krajša kot pri i40 pa tudi zadnja prema je preprostejša (in zato cenejša) kot pri omenjenem. In zunanje mere se vedno na koncu poznajo znotraj; širina spredaj sicer ni kritična, je pa višine kupejevsko malo (in je že prav tako), za prednjima sedežema pa tudi ni prav razkošno, ne v dolžino ne v višino.
Poglejte, kako pada streha. Ampak saj vendarle govorimo o pravem kupeju! Kljub temu pa pri Hyundaiu obljubljajo eno najbolj prostornih notranjosti, vključno s prtljažnikom.
Merilnika sta pospravljena v ovalni luknji in sta tudi tehnično drugačna kot pri i40, videz armaturne plošče narahlo spominja na i40, pa ni enak, enak pa je (serijski!) osrednji zaslon tehnologije TFT, ki meri sedem palcev in je občutljiv za dotik. Ravno prav za navigacijo in za ogledovanje filmov DiVX, priključiti pa bo mogoče tudi kamero ali konzolo Play Station. Jasno, vhodi AUX, USB in RCA so tudi serijski, tako kot gumbi za upravljanje na volanskem obroču, oblečenem v usnje.
Zanimiva je pogonska tehnika. Motor je iz družine Gamma, a z neposrednim vbrizgom, je pa na kratki preizkušnji dajal vtis živahnosti in prožnosti. Uživaško je tudi pretikati (odlični gibi prestavne ročice), za doplačilo pa bodo ponudili celo dvosklopčni, prav tako šeststopenjski menjalnik, ki naj bi za do šest odstotkov zmanjšal porabo in do sedem odstotkov izboljšal pospeševanje. Ta menjalnik s komercialno oznako DCT bo torej prvič na voljo v kakem Hyundaiu.
Tudi Veloster prihaja s trojno petletno garancijo, a ima jasno povsem drugo nalogo kot i40. Biti mora ljudem prikupen, takšen prepričati 20 tisoč evropskih kupcev (letos) in dodati nezanemarljiv delež k čustvenemu dojemanju te znamke. Kar pa, vsaj po prvem kratkem preizkusu, niti ne bo težko. Zanimivo vprašanje ostaja le še, kakšna bo njegova cena.