Vozili smo: Kia Pro_cee’d

22. 4. 2013
Deli

Kia si je v Sloveniji utrdila položaj tudi zaradi cenovno ugodnih modelov. S trivratnim Ceedom so se poistovetili tudi ali pa predvsem mladi vozniki.

Ni skrivnost, da imajo mladi vozniki radi lepe, športne in všečne avtomobile. A zadnji navadno niso ravno poceni in so zato dostopni zgolj peščici kupcev, pa še to ne prav mladih. Drugi so svojo priložnost in uresničitev sanj našli v Kijinem Pro_cee'du. Ta ima vse, kar želijo mladi: všečno podobo, zgolj troje vrat in ugodno ceno. Z nekaj tisoč evrov popusta je bil cenovno dostopen širši množici, in če so se zanj odločale tudi brhke mladenke, je to dovolj dober poklon za Kio. Seveda se bo našel kdo, ki bo trdil, da so se za nakup Kie odločile zgolj zato, ker je poceni, ampak vse tiste, ki tako mislite, sprašujem – zakaj pa si niso kupile Dacie?

Novi Pro_cee'd želi nadaljevati uspešno pot (prodajo) predhodnika. V ta boj se spušča zgolj malenkostno oblikovno osvežen, a saj veste, zmagovitega konja oziroma oblike se ne menja. Več novosti Pro_cee'd ponuja v notranjosti, ki je dodobra osvežena in po besedah Kijinih oblikovalcev tudi bolj prostorna; novi so merilniki, volanski obroč, za doplačilo so na voljo številne dobrote (ogrevani sedeži in volanski obroč, navigacija, radio z MP3, bluetoothom in USB ...). Avtomobil je sicer enako velik (dolg in širok) kot petvratna kombilimuzina in za 40 milimetrov nižji, kar pomeni, da je v primerjavi s predhodnikom večji. Za 40 litrov je večji tudi prtljažnik, zdaj je v osnovi na voljo 380 litrov, z zlaganjem naslonjal zadnjih sedežev Pro_cee'd ponudi 1.225 litrov prostornine.

Motorna ponudba je enaka kot pri petvratni ali kombijevski različici. Torej dva bencinska motorja, 1,4- (100 'konj') in 1,6-litrski (135 'konj'), in dva dizelska, pri čemer je ob osnovnem 1,4-litrskem (90 'konj') večji, 1,6-litrski, na voljo z dvema močema (100 ali 128 'konj'). Serijsko ima šeststopenjski ročni menjalnik, močnejši dizel je doplačilno na voljo tudi s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom, 1,4-litrski bencinec pa je doplačilno na voljo z novim, prav tako šeststopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom.

besedilo Sebastjan Plevnjak, foto tovarna

Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere