Lancia je z imenom Flavia poskušala obuditi stare dobre čase.
Za povratek na evropsko avtomobilsko sceno pa je v hudi konkurenci, kakršna vlada na evropskih trgih, potrebno še nekaj več kot le z izročilom začinjeno ime. Sedanja povezava Fiata in Chryslerja je Lancii omogočila kar tri novosti, ki jih drugače zagotovo ne bi mogli ponuditi: iz Chryslerja 300C predelano Lancio Themo, iz Chryslerjevega v Lancio preimenovanega Voyagerja in iz modela 200 Convertible nastale Flavie Cabriolet. Ljubitelji ameriškega načina vožnje tako zagotovo pridejo na svoj račun.
Razkošno in bogato opremljena sicer tudi po videzu simpatična ponuja kar zanimivo pojavo velikega kabrioleta (za dokaj solidno ceno). Ampak to je le del zgodbe. Drugi del je neprijetno ovijanje karoserije pri kakršnikoli bolj nagubani cestni površini, kar je bilo mogoče nazorno doživeti tudi na torinskih cestah, prepletenih s tramvajskimi tračnicami.
Flavia ima svoj čar predvsem med vožnji z zloženo platneno streho, z vetrom v laseh, ob zložnem in uživaškem tempu na zavitih obmorskih ali gorskih cestah. Če ne pričakujemo grobih pospeškov ali vznesenih pogledov mladenk in mladcev kakšnega sredozemskega mesta zaradi presunljive karoserije in prepričljivosti znamke, potem je tudi dober nakup. A ker so pri Fiatu ugotovili, da je takšnih kupcev po Evropi tako in tako malo, so se odločili Flavio ponujati le na petih ali šestih največjih evropskih trgih. Seveda slovenskega ni med njimi, na najbližjem, kjer jo dobite, italijanskem, v 'all inclusive' paketu stane slabih 38.000 evrov.