Čeprav se novi Discovery Sport že spogleduje s hibridno tehnologijo, še vedno pohvalno ostaja tudi čistokrvni hribolazec.
Discovery Sport je sicer prenovljen, a Angleži pravijo, da je v njem toliko novih delov, da bi ga brez težav lahko poimenovali tudi novi Discovery Sport. Da so se tako zelo potrudili, pa je dokaj logično – Discovery Sport, ki ga v znamki uvrščajo med Range Roverja in Defenderja, je zadnja tri leta najbolje prodajan Land Rover, zanj pa se je od leta 2014 pa do danes odločilo že skoraj pol milijona kupcev. Naslednik priljubljenega Freelanderja je sicer večji, prestižnejši in zmogljivejši, a vseeno dovolj dostopen, da je znotraj znamke najbolj zanimiv. Da bo takšen še naprej, so ga temeljito prenovili.
Glavna novost je vsekakor platforma. PTA (Premium Transverse Architecture) prinaša stabilnost in boljšo lego na cesti, trdoživost na terenu, povrhu vsega pa se spogleduje tudi z električno prihodnostjo. Discovery Sport je že na voljo kot blagi hibrid, že kmalu pa bo na ceste zapeljala tudi priključno hibridna različica. Jasno, zahteve po znižanju škodljivih emisij so vse večje, hkrati pa na drugi strani avtomobilski proizvajalci s cenovno bolj dostopnimi hibridnimi sistemi lažje ponujajo zmogljivejše različice.
Na srečo pa Discovery Sport zaradi okoljevarstvenih zahtev ni izgubil terenskih sposobnosti. Še vedno na terenu dokazuje, da je skoraj vse podedoval od svojega brata – osnovnega modela Discovery, ki že več kot 30 let navdušuje po še tako zahtevnih brezpotjih. Tudi Discovery Sport se ne boji še tako zahtevnega terena, pri čemer mu podporo ponuja precej bolj čvrsta karoserija, ki v primerjavi s predhodno ponuja za 13 odstotkov boljšo vzvojno trdnost in pa seveda zmogljivi štirikolesni pogon, ki se samodejno prilagaja zahtevnosti terena. Kot se za pravega hribolazca spodobi, se Discovery Sport ne boji vode, ki je lahko globoka vse do 60 centimetrov.
Pri premagovanju brezpotij si voznik lahko pomaga s 360-stopinjsko kamero, posebnost pa je kamera, ki prikazuje teren neposredno pod vozilom. Kamera spremlja teren pred kolesi in jih prikazuje vozniku na zaslonu, s čimer ta v vsakem trenutku ve, kaj ga čaka na terenu. Seveda pa to niso edine kamere, tudi Discovery Sport je opremljen s kamero, ki nadzoruje okolico za voznikom. V primerjavi z vzvratnim ogledalom (ki še vedno ostaja) ponuja 50-odstotkov večje vidno polje, okolico za vozilom pa prikazuje tudi takrat, ko so v avtomobilu potniki ali napolnjen prtljažni prostor, ki bi sicer zastirali pogled v vzvratnem ogledalu.
In notranjost? Če bo morda kdo dejal, da zunanjost ni kaj prida prenovljena, pa je drugače z notranjostjo. Ta je čisto nova, prevladujejo pa čiste in ravne linije ter izbrani materiali. Ena od glavnih novosti je prestavna ročica, ki se vrača po dokaj neuspeli avanturi z vrtljivim gumbom. Posrečena se zdi osrednja konzola, na kateri je največja gumba mogoče uporabljati za nastavljanje temperature pa tudi voznih programov Terrain Response 2, ki je zdaj serijski pri vseh različicah. Lično je v sredinsko konzolo umeščen osrednji zaslon, ki bo morda komu preveč pravokoten (predvsem pri prikazovanju navigacije), a Discovery Sport se seveda ponaša tudi z digitalnimi merilniki, ki so na večji površini prav tako sposobni prikazovanja navigacije.
Kupci bodo lahko izbirali med tremi bencinskimi in štirimi dizelskimi motorji. Vstopni dizelski motor s 150 'konji' bo gnal prednji kolesi in sodeloval s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, medtem ko bodo vsi preostali motorji gnali vsa štiri kolesa in sodelovali s prenovljenim devetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Blaga hibridizacija in 48-voltna napetost bosta poskrbeli za nižjo porabo goriva, čistejši izpust in večjo učinkovitost tudi pri klasičnih motorjih, kot že rečeno, pa je novi Discovery Sport pripravljen tudi na popolno elektrifikacijo, pri čemer bo najprej (predvidoma prihodnje leto) na voljo kot priključni hibrid.