Vozili smo: Peugeot 208: Lepši in posodobljen

Tri leta in več kot milijon prodanih primerkov v sodobnem avtomobilskem svetu pomenijo veliko, zato je prišel čas, da Peugeot prenovi svojega mestnega malčka 208 in mu nameni lepotne in tehnološke izboljšave.

Vozili smo: Peugeot 208: Lepši in posodobljen (foto: Peugeot) Peugeot
7. 8. 2015

Peugeot 208 je po merah ostal bolj ali manj enak, zato pa ima novo masko hladilnika, preoblikovane blatnike, poudarjene pragove, prednje žaromete s serijskimi dnevnimi LED-lučmi ter zadnje luči s tridimenzionalnim učinkom, ki ga omogoča tehnologija LED.

Za tiste, ki se spogledujejo z avtomobili višjega cenovnega razreda, so v ponudbo Peugeota 208 dodali različici GT Line in GTi by Peugeot Sport, sicer pa izstopata novi teksturni barvi karoserije ledeno siva in ledeno srebrna, ki izrazito bleščavo laka zamenjujeta z hrapavim motnim učinkom. Osnovni in zaščitni nanosi ostajajo enaki, glavnega pa tvori teksturni lak z drobnimi delci kremenčevega peska in poliamidov. Teksturne barve v avtomobilskem svetu sicer niso nič novega, a so zaradi butičnih nanosov običajno zelo drage in rezervirane za najdražje avtomobile. Pri Peugeotu so razvili avtomatizirani postopek za njihovo nanašanje kar na tekočem traku, zato so lahko veliko cenejše in bo pri nas zanje denimo treba doplačati 'le' 597 evrov. Hkrati z novima barvama je Peugeot za kupce novega 208 pripravil tudi paketa za individualizacijo Menthol White in Lime Yellow, ki ju sestavljajo barvni dodatki na karoseriji in v notranjosti, ki jih lahko kupci kombinirajo po svoje.

Seznam opreme je precej obsežen, na njem pa so tudi komunikacijski vmesnik MirrorScreen, kamera za pomoč pri vzvratni vožnji, pomoč pri parkiranju in novi sistem za samodejno zaviranje v sili Active City Brake. Aktiven je do hitrosti 30 kilometrov na uro, deluje pa na osnovi laserskega radarja kratkega dosega.

Motorjev je sedem: štirje bencinski in trije dizelski. Pri Peugeotu so se pohvalili predvsem z 1,6-litrskim dizelskim motorjem BlueHDI z močjo 75, 100 in 120 'konjev', ki se uvršča med najvarčnejše v svojem razredu. Najmočnejši 120-'konjski' je na voljo tudi s samodejnim menjalnikom. Osvežena je tudi bencinska paleta, ki jo sestavljajo trivaljniki z 68 , 82 in 110 'konjskimi močmi' in 1,6-litrski štirivaljnik e-THP. Vsa motorna paleta je usklajena z okoljskimi merili Euro 6.

Prenovljeni Peugeot 208 je z junijem na voljo tudi pri nas, in sicer v štirih stopnjah opreme Access, Active, Allure in GTi in s cenami od 10.692 evrov za osnovni 208 1.0 PureTech 68 do 21.562 evrov za najbolje opremljeni 208 1.6 e-THP GTi. Pri Peugeotu Slovenija računajo, da bodo slovenskim voznikom do konca leta prodali okoli 500, prihodnje leto pa 1.200 primerkov, s čimer bi dosegli 15-odstotni delež in drugo mesto v razredu B2.

Besedilo Matija Janežič, foto tovarna

Podatki

Model: 1.0 PureTech 68

Motor (zasnova): bencinski, 3-valjni, 12 V
Gibna prostornina (cm3): 999
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 50/68 pri 6.000
Največji navor (Nm pri 1/min.): 95 pri 3.000
Menjalnik, pogon: R5, spredaj
Največja hitrost: 165
Pospešek (0-100km/h): 14
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 4,4
Izpust CO2(g/km): 102

Model: 1.2 PureTech 82

Motor (zasnova): bencinski, 3-valjni, 12V
Gibna prostornina (cm3): 1.199
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 60/82 pri 5.750
Največji navor (Nm pri 1/min.): 118 pri 2.750
Menjalnik, pogon: R5 (S5), spredaj
Največja hitrost: 175 (178)
Pospešek (0-100km/h): 12,2 (11,3)
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 4,5 (4,2)
Izpust CO2(g/km): 104 (97)

Model: 1.2 PureTech 110

Motor (zasnova): bencinski, 3-valjni, 12V
Gibna prostornina (cm3): 1.199
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 81/110 pri 5.500
Največji navor (Nm pri 1/min.): 205 pri 1.500
Menjalnik, pogon: R5 (S6), spredaj
Največja hitrost: 190 (194)
Pospešek (0-100km/h): 9,6 (9,8)
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 4,5 (4,5)
Izpust CO2(g/km): 103 (104)

Model: 1.6 e-THP

Motor (zasnova): bencinski, 4-valjni, 16V
Gibna prostornina (cm3): 1.598
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 153/208 pri 6.000
Največji navor (Nm pri 1/min.): 300 pri 3.000
Menjalnik, pogon: R6, spredaj
Največja hitrost: 230
Pospešek (0-100km/h): 6,5
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 5,4
Izpust CO2(g/km): 125

Model: 1.6 BlueHDi 75

Motor (zasnova): dizelski, 4-valjni, 16V
Gibna prostornina (cm3): 1.560
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 55/75 pri 3.500
Največji navor (Nm pri 1/min.): 230 pri 1.750
Menjalnik, pogon: R5, spredaj
Največja hitrost: 171
Pospešek (0-100km/h): 15,6
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 3,5
Izpust CO2(g/km): 90

Model: 1.6 BlueHDi 100

Motor (zasnova): dizelski, 4-valjni, 16V
Gibna prostornina (cm3): 1.560
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 73/100 pri 3.750
Največji navor (Nm pri 1/min.): 245 pri 1.750
Menjalnik, pogon: R5, spredaj
Največja hitrost: 187
Pospešek (0-100km/h): 13,6
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 3,4
Izpust CO2(g/km): 87

Model: 1.6 BlueHDi 120

Motor (zasnova): dizelski, 4-valjni, 16V
Gibna prostornina (cm3): 1.560
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 88/120 pri 3.500
Največji navor (Nm pri 1/min.): 285 pri 1.750
Menjalnik, pogon: R6, spredaj
Največja hitrost: 190
Pospešek (0-100km/h): 12,2
Poraba goriva po ECE (mešan cikel) (l/100km): 3,6
Izpust CO2(g/km): 94

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri