Pri nas je toast nekaj, kar je treba še obogatiti, da nam je sploh všeč. V tujini, zlasti v Ameriki, pa je french toast (*francoski opečenec) poslastica, na kateri se znajde marsikaj - od jajc in čokolade do sadja. In kaj ima s tem kruhkom Clio?
Že to, da prihaja iz Francije, bi zadostovalo, a novi E-TECH Hybrid je tako dobro obložen, da nanj oziroma vanj ni treba ničesar dodati. Že tako všečen avto je postal bogatejši še za pomembno sestavino – hibridni pogon.
A Francozi niso pretiravali – za začetek bo dovolj hibridni sklop, priključni hibrid oziroma elektrika pridejo pozneje. No, v Clia verjetno sploh ne, saj imajo v ponudbi za to druge avtomobile. Clio bo tako še vedno ostal Clio, le pogon so malce dogradili. Voznik, če se ne zanima, sploh ne ve, da je E_TECH Hybrid precej drugačen Clio, saj se vozi tako kot vsak Clio. Oziroma še boljše! Renaultovi inženirji so se namreč potrudili in njihov najbolje prodajani avto elektrificirali, a do te mere, da še vedno ponuja povsem običajne občutke med vožnjo, hkrati pa je varčnejši s porabo goriva in pa jasno bolj prijazen do narave.
Z novim Cliom smo sicer naredili zgolj nekaj deset kilometrov, a se zdi, da lahko inženirjem verjamejo. Lahkotno vožnjo zagotavlja povsem nov menjalnik, kapaciteta baterij pa je ravno tolikšna, da voznik lahko izkusi tudi povsem brezemisijsko vožnjo. In ker bistvenega prirastka k teži ni, se tudi značilnost vožnje ni spremenila.