Vozili smo: Renault Laguna

1. 1. 2011 | Tomaž Porekar
Deli

Čeprav je Laguna še premlada za pravo prenovo, so jo pri Renaultu vseeno poskusili malo olepšati. Ker je šlo za olepšave, je spremenjena predvsem zunanjost.

Vse avtomobilske znamke poskušajo vgrajevati napredek in novosti v svoje modele mimogrede, s spremembami, ki se običajno imenujejo nov letnik izdelave. A za Laguno so tržniki in oblikovalci menili, da je potrebna lepotnih popravkov že po treh letih svoje 'kariere' tretjega rodu. Na seznam sprememb so dali kar številne postavke.

Najprej zunanjost. S precej agresivnejšim sprednjim delom, drugačno masko in prednjim odbijačem, a tudi žarometi ima zdaj Laguna odločnejši videz. Zdi se, kot da je odrasla. Druga sprememba je v notranjosti, kjer so (že zaradi preudarnega stroškovnega obnašanja) spremenili le uporabljene materiale pri sedežnih in vratnih oblogah.

Tretja sprememba pa je možnost izbire Laguninega štirikolesnega volana (z oznako 4Control). Prej je ta sistem lahko dopolnjeval izbiro le pri obeh najmočnejših motorjih (in v opremi GT), zdaj je na voljo skoraj pri vsej motorni izbiri.

V Laguni sta prepričala tudi navigacijski sistem (izdelovalec je TomTom in cena zanj je zelo znosna) ter zvočna oprema (3D Akramys in Bose Sound System).

Laguna je tudi poslej prijetna v vožnji. Ugaja z voznim udobjem in s poskočnimi dvolitrskimi turbodizelskimi motorji (po 1, 5-litrskem že doslej ni bilo povpraševanja, zato ga v slovenski ponudbi ni več).

Pa še nekaj: pri Laguni Renault ponuja triletno garancijo (z omejitvijo do prevoženih 150.000 kilometrov).

Tomaž Porekar, foto: tovarna

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"