Nemčija ima precej visoko vozniško kulturo in odlično cestno infrastrukturo, zato je raziskava, opravljena pri njih, skoraj zagotovo merodajna. Pa je res?
Ali mislite, da obstaja povezava med znamko avtomobila in agresivnostjo voznikov? Kar 90 odstotkov vprašanih Nemcev je prepričanih, da obstaja. Raziskava, ki sta jo opravila inštitut Innofact in avtomobilski portal Leasingmarkt je tudi natančno določila, kolikšen odstotek voznikov posamezne znamke spada med agresivne.
Pod slednje se šteje vožnja brez varnostne razdalje, trobljenje, utripanje z lučmi, objestna vožnja, neuporaba smernikov in podobno. Rezultati, vsaj na vrhu, za marsikoga ne bodo presenetljivi, saj na neki način potrjujejo mit, ki o tej znamki kroži že od nekdaj.
Tako spadajo med najbolj agresivne lastniki avtomobilov znamke BMW. Kar 62 odstotkov teh naj bi ustrezalo kriterijem agresivnih voznikov. Sledijo še štiri nemške znamke, Mercedes-Benz, Porsche, Audi in Volkswagen, na šestem mestu pa je, morda nekoliko presenetljivo Tesla in lastniki modelov S, 3, X in Y. V spodnji tabeli tako najdete bolj natančne podatke, tudi z delitvijo po spolih.
Pri izvedbi ankete so vzeli vzorec 1000 voznikov, tako da so rezultati do neke mere zagotovo reprezentativni. In ne, avto pri tem ni nič kriv. V vsakem primeru pa izjeme potrjujejo pravilo in prav je tako. In ja, vemo, da ravno vi, ki v tem trenutku berete ta članek, ne spadate v to kategorijo. Tudi če vas na parkirišču čaka BMW.
Preberite še:
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del