To je vozni park slovenskega hokejskega igralca Anžeta Kopitarja (Lahko bi rekli: kar bogat nabor!)

31. 8. 2022 | Nika Arsovski
Deli
To je vozni park slovenskega hokejskega igralca Anžeta Kopitarja (Lahko bi rekli: kar bogat nabor!) (foto: Aleksandra Saša Prelesnik)
Aleksandra Saša Prelesnik

Novinarka našega uredništva je vključila svoje raziskovalne sposobnosti in TOLE preučila. 

Ob njegovem imenu najprej pomislimo na športnika, katerega sta zbranost in trdo delo pripeljala do zavidanja vrednih rezultatov. Kapetan NHL moštva Los Angeles Kings, Anže Kopitar, ki je v svoji karieri dvakrat s ponosom dvignil sloviti Stanleyjev pokal, pa je tudi velik ljubitelje jeklenih konjičkov. Čeprav je za volanom vsaj tako miren kot tudi na ledeni ploskvi, pa tudi sam občasno rad stopi na gas.

Velik ljubitel nemške avtomobilske znamke Mercedes ima v svoji garaži kar dva čedna »Nemca«, je pa tudi ponosen lastnik »frajerskega« Forda Bronca iz 1968. Zbranost in potrebna umirjenost, ki ga odlikujeta na ledeni ploskvi, ga spremljata tudi med vožnjo. Prav zato sam sebe opiše kot umirjenega voznika, kljub temu pa mu ob prehitevanju, kot prizna skesano, ni težava stopiti na gas.

Naša novinarka je z njim poklepetala o njegovi ljubezni do avtomobilov.

Nam za začetek zaupate, kaj vam pomeni avtomobil. Gre le za sredstvo s katerim pridete od točke A do točke B? Ali vam vožnja predstavlja neke vrste užitek, sprostitev?

Avtomobil mi pomeni kar dosti. Gre za neko udobje. Precej časa preživim v avtu, zato je udobje resnično na prvem mestu. Malce tudi izgled. Zdaj sem že kar nekaj časa zvest Mercedesu. Zelo sem zadovoljen z njimi, zato kakšnih sprememb, kar se znamke tiče, ne načrtujem.

Katera glasba pa zadoni, kadar ste v avtomobilu sami?

Zelo odvisno od razpoloženja. Zagotovo je drugače, ko se zjutraj zbudim in peljem na trening ali pa ko se peljem zvečer na tekmo. Takrat poslušam precej drugačno glasbo.

Kako bi ocenili svoje poznavanje avtomobilov? Bi znali kaj pri avtu popraviti tudi sami?

Nekaj povprečnega. Ne bi se preveč hvalil, da vem veliko o avtomobilih. Tudi s tem, da bi kaj znal sam popraviti, se ne bi hvalil. Morda nekaj malega, a kaj večjega, kakšen večji servis zagotovo ne.

Kater avtomobil se trenutno nahaja v vaši garaži?

Trenutno se v garaži nahajata dva Mercedesa. Mercedes-AMG GLS 63, drugi pa je Mercedes G Wagon G550, ki ga v večji meri vozi žena. No, če sem iskren, oba voziva oba.

Kaj pa vaš sanjski avtomobil? Imate morda kakšnega?

Moram reči, da sem zelo zadovoljen z Mercedesom, ki me trenutno spremlja na poti. Je zelo udoben, zelo močen, dober družinski avto. To je trenutno vse, kar potrebujem.

So vam ljubi tudi starodobniki?

Ja, imam enega. Ford Bronco, letnik 1968. Je malce bolj »frajerski«. Nima strehe in vrat. Je precej specifičen in primeren za vožnjo ob obali, kjer je vedno lepo vreme.

Če se vrnemo na začetek, torej k avtošoli. Kako so vam šle od rok prve vožnje? Kaj vam je delalo največ težav?

Prve vožnje so bile kar v redu. Moram priznati, da sem se avto naučil voziti še preden sem se odpravil delat izpit. Največ težav mi je delalo desno ogledalo, ki sem mu posvečal premalo pozornosti. Na to me je velikokrat opozoril tudi inštruktor vožnje. (smeh) Na koncu pa se je vse lepo izšlo in sem izpit naredil brez težav.

Kateri pa je bil vaš prvi avtomobil? Ste ga podedovali ali ste zanj privarčevali kar sami?

Moj prvi avto je bil izposojen, bil pa je to Citroen Xsara. Dobil sem ga od staršev. Ko sem se preselil v Los Angeles, sem kupil Audi Q7.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Anze Kopitar (@anzekopitar)

Kako bi ocenili sami sebe, kot voznika? Kaj pa o vaši vožnji porečejo drugi? 

Mislim, da sem kar soliden voznik. Trenutno na cesti še nisem imel večjih težav, upam, da tako tudi ostane (tok, tok). Mislim, da mi drugi tudi kar zaupajo, da jih prevažam naokrog. Lahko bi torej rekel, da se tudi ostalim zdim kar v redu voznik.

Kakšna vrsta voznika ste? Vzkipljiva ali bolj mirna sorta? Prehitevate vse po vrsti ali vozite še malce pod omejitvijo?

Sem bolj mirne sorte voznik. Že tako sem bolj miren karakter in za volanom se to ne spremeni kaj dosti.

Za katero vrsto prometnega prekrška, bi si najlaže prislužili kazen?

Kar rad prehitevam. Pod omejitvijo zelo malokrat. (smeh). Prevelika hitrost je pa že dovolj za prometni prekršek, kajne? (smeh). A kot sem že rekel – kazni prav veliko še ni bilo in upam, da bo tako tudi ostalo.

Fotografije: Aleksandra Saša Prelesnik, Profimedia

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja