Le ugibamo lahko, s čem bi jih nadomestili.
Štirje povezani krogi nemško znamko označujejo že vse od zgodnjih 30. let prejšnjega stoletja. Vsak izmed krogov predstavlja eno izmed avtomobilskih znamk, ki so se takrat združile v znamko Auto Union - Audi, Horch, DKW in Wanderer.
Reuters pa zdaj poroča, da naj bi nove serije električnih vozil, namenjenih izključno kitajskemu trgu, ne bi označevali štirje krogci. Nove modele namreč razvijajo v sodelovanju z lokalnim partnerjem SAIC Motor.
Razlog za izpust logotipa naj bi bilo boljše razlikovanje teh modelov od Audijeve globalne ponudbe in boljše prilagajanje okusu kitajskega trga. Kljub temu bodo obstoječi modeli, kot sta Q4 e-tron in Q5 e-tron, še naprej nosili logotip s štirimi krogi, kar odraža Audijevo zavezanost svoji blagovni znamki v drugih segmentih.
Kitajska je za Audi pomemben trg, saj so v letu 2022 prodali več kot 600.000 vozil. Strategija povezovanja z lokalnimi proizvajalci je del širšega načrta Audija za krepitev prisotnosti in konkurenčnosti na vzhodu.
Preberite še: