Avtomobil pripeljala na servis, a je doživela hladen tuš, ko je prišla ponj

1. 7. 2024 | Nika Arsovski
Deli

V dobri veri je avtomobil pripeljala na servis, na koncu je ostala praznih rok. Kako je to mogoče?!

Zgodba Lindsey Thompson in njenega zaročenca Larryja Cola, ki sta lani junija kupila belega Forda Taurusa, bi bila primerna za kak filmski scenarij. Par se je po poročanju 6 ABC WATE odločil za nakup Forda pri Cherokee Auto Sales v North Knoxvillu v Tennesseeju. Zanj sta založila 700 dolarjev are in podpisala servisno pogodbo za leto dni oz. 12.000 prevoženih milj, ki ju je stala dodatnih 995 dolarjev.

Profimedia

Že po nekaj mesecih uporabe pa se je avtomobil začel nenavadno obnašati. Menjalnik je odpovedal po le nekaj mesecih lastništva in avtomobil je postal nezanesljiv. Odpeljali so ga k omenjenemu podjetju za servis. Ko par po več kot tednu dni ni dobil nobene informacije o tem, kaj se dogaja z avtomobilom, sta se odločila, da se prepričata na lastne oči. Takrat sta izvedela, da so pri podjetju avtomobil prodali novemu lastniku. Še več, Lindsey in Larryju so celo vrnili registrsko tablico. Še več, Lindsey je še nekaj mesecev zatem izvedela, da je avtomobil še vedno registriran na njeno ime, čeprav sama ni bila več lastnica.  

Par še vedno čaka na epilog

Ker je paru prekipelo, sta se obrnila na lokalne potrošniške organizacije in zgodba je prišla v medije. Kot sta povedala, so jima na servisu očitali, češ da sta opravila preveč kilometrov z avtomobilom. Zagotovila sta, da sta v 5 mesecih res da prevozila 12.000 milj, vendar s plačilom nikoli nista zamujala.

Profimedia

"Cherokee Auto Center ni poklical pristojnih organov, da bi jih obvestil, da imajo avto nazaj v svoji lasti," je dejala Thompsonova novinarski ekipi WATE. Slednja sicer pojasnil s strani prodajalca ni dobila, še več, ko so ga prosili za izjavo, je poklical policijsko enoto. Oškodovanca sta sicer v petih mesecih na račun podjetja nakazala 2.700 dolarjev, zdaj pa si prizadevata, da bi nazaj dobila bodisi avtomobil ali denar.

Novo na Metroplay: "Največja ovira je davčni sistem" | Blaž Brodnjak