Če si lastite Punta ali pa Passata, se lahko ponosno pohvalite, da ima tudi vaš avto nekaj športnih potez, čeprav na prvi pogled ne deluje tako!
Znotraj posameznih avtomobilskih znamk in koncernov je deljenje platform ter določenih karoserijskih in mehanskih delov nekaj povsem običajnega. Včasih pa si kdo izposodi tudi kakšen del izven koncerna, predvsem nišni proizvajalci dragih avtomobilov. Razvoj že najmanjšega popolnoma novega dela, kot je na primer smernik, stane veliko denarja, ki ga ta podjetja raje porabijo za kaj drugega, pomembnejšega za njihov avtomobil. Poiskali smo nekaj najbolj nenavadnih primerov.
Citroën CX in Jaguar XJ220
Jaguar XJ220 je bil med leti 1992 in 1993 s hitrostjo 341,7 km/h najhitrejši serijski avtomobil na svetu. Ker je med razvojem prišlo do rezanja proračuna, so morali inženirji ubrati nekaj bližnjic. Največja je bila ta, da namesto dvanajstvaljnika vgradijo motor V6. Poleg tega so privarčevali tudi tako, da so si vzvratna ogledala izposodili pri Citroënu CX, ki so ga izdelovali tudi v koprski tovarni Cimos.
Volkswagen Passat in Invicta S1
Tega kupeja so izdelovali med letoma 2002 in 2012, poganjajo pa jih Fordovi motorji V8, ki razvijejo 239 kW (324 KM). Britanci so za svoj avtomobil vzeli luč izjemno priljubljenega nemškega avtomobila VW Passata. Sicer so res postavljene malce drugače, pri Invicti je obrnjena vodoravno, vendar gre v osnovi pri obeh avtomobilih za isto obliko luči.
Mercedes-Benz Sprinter in Mercedes-Benz SLR McLaren
Ta dva primerka bi težko bila bolj različna; prvi ima ogromno prostora, drugi komaj kaj. Pri enem moramo paziti, da česa ne zadenemo s streho, pri drugem moramo paziti, da klančine niso prestrme, saj je zelo nizek. Poleg tega ima eden od njiju sedeže skoraj na zadnji osi pri drugem pa sedimo tik za prednjo osjo. Kljub temu pa imata nekaj skupnega; pri vožnji z obema je treba nakazati smer. In to se v Sprinterju in SLR naredi z isto obliko ročice. Delita si namreč obvolanski ročici za upravljanje s smerniki in brisalci.
Volkswagen Scirroco in Aston Martin Virage
Scirrocu in Viragu ni skupno le to, da imata dvoje vrat. Če vam doma leži kakšna zadnja luč druge generacije Scirroca, jo lahko prodate lastniku Viraga. Teh so izdelali 411, medtem ko je iz tovarne v Osnabrücku zapeljalo skoraj 300.000 primerkov tega modela Volkswagna.
Fiat Punto in MG XPower SV
MG si je za model XPower SV dele nabral pri Fiatu. Sprednje luči si namreč deli z malim Puntom 2. generacije, za zadnje pa so vzeli tiste s Fiatovega Coupéja. Vseh 82 modelov MG so deloma sestavili v Modeni in nato prepeljali v Longbridge v Združenem kraljestvu, kjer so jih dokončali.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj