Avtomobilska ikona, ki je prepričala tudi Elona Muska

Drugi najbogatejši zemljan, prvi mož Tesle, Elon Musk, je velik ljubitelj avtomobilizma. V zadnjih letih je tako poskrbel za nekaj revolucionarnih transportnih opcij, tako na zemeljski obli kot tudi v vesolju. Zato ni presenečenje, da ima tudi sam brezhiben okus za avtomobile.

Avtomobilska ikona, ki je prepričala tudi Elona Muska (foto: Profimedia) Profimedia
26. 3. 2022

V njegovi garaži najdemo zavidljivo zbirko jeklenih konjičkov najrazličnejših vrednosti in slovesa. Poleg vrste Tesel se med najbolj znamenite uvrščata 1967 E-Type Jaguar Roadster in Lotus Esprit, za katerega je Musk odštel skorajda milijon ameriških dolarjev. V njegovi zbirki pa najdete tudi Fordov Model T iz 1920, ki ga je pred leti prejel v dar. Verjetno najbolj razvpit lepotec, ki je kadarkoli kraljeval v Muskovi garaži pa je McLaren F1 letnik 1997.

Avtomobil ali hiša?

McLaren F1 sodi med najbolj veličastne super avtomobile vseh časov, pred leti pa je bil njegov ponosni lastnik tudi Musk. Leta 1999 je s prodajo svojega deleža podjetja Zip2 zaslužil 22 milijonov ameriških dolarjev, kar ga je spodbudilo v nakup McLarnovega lepotca. Takrat 27-letni Musk je sprejel pomembno odločitev, se odrekel razkošni hiši na obali Kalifornije in izbral svoj sanjski avtomobil. »Ko sem prodal svoje prvo podjetje, sem se moral odločiti, ali si kupim hišo v Palo Alto ali pa uresničim svoje sanje ter si privoščim sanjskega McLarena F1. Ni bilo težko. Kupil sem si Mclarna in manjše stanovanje, ki je bilo tisti čas cenejše od avtomobila,« je na Twitterju zapisal Musk.

Če gre verjeti njegovim prijateljem, naj bi poslovnež enega najhitrejših avtomobilov svojega časa, preizkusil tudi na dirkaški stezi, kjer ga je pognal do hitrosti 350 km/h. Pri hitrosti očitno ni varčeval, zato ni čudnega, da je leta 2000 v nesreči neslavno poškodoval avtomobil. Svojemu prijatelju naj bi želel dokazati, kako hiter je avtomobil v resnici, pri tem pa poškodoval jeklenega lepotca do neprepoznavnosti. Kar je še bolj boleče, avtomobil ni bil zavarovan. Po nesreči je Musk avtomobil postavil na hladno, kasneje pa ga prodal celo z dobičkom. Cene McLarnov F1 so se namreč gibale okrog milijona ameriških dolarjev, z leti pa je ta avtomobilska klasika postala vse bolj cenjena in posledično vse dražja. Najdražjega so tako v 2021 prodali za vrtoglavih 20 milijonov dolarjev.

Bojda je k Muskovemu slovesu od McLarna F1 prispeval tudi ugled. Kot je namreč prvi mož Tesle povedal v intervjuju za Wheels Magazine, mu ni bilo prijetno, ko so ga ljudje povezovali s hitrimi športnimi avtomobili.