Avtomobilski entuziast, ki je svojo strast pretvoril v donosen posel

Sebastien Delanney je avtomobilistični vplivnež. Nič nenavadnega, bi človek rekel, a 25-letnik se lahko pohvali z nekaj sto tisoč sledilci in sodelovanji z najbolj prestižnimi avtomobilskimi znamkami. Celo Batmobilom.

Avtomobilski entuziast, ki je svojo strast pretvoril v donosen posel (foto: You Tube) You Tube
28. 2. 2022

Zgodba Sebastiena Delanneyja je zgodba o avtomobilskem entuziastu, ki je z nekaj spretnosti, svojo veliko ljubezen do avtomobilov pretvoril v donosen posel. Pa ne le to, fant je med največjimi avtomobilskimi vplivneži, v njegovi garaži pa se skrivata Ferrari 430 Scuderia in Porsche 911 Turbo S. Ni slabo za 25-letnika rojenega v Nici, ki dandanes žanje sadove svojega dela, kateremu je posvetil že skoraj polovico svojega življenja.

Dobre ocene so ga popeljale v Monako

»Dogovor je bil preprost, če bom imel dobre ocene, so mi starši obljubili, da me odpeljejo v Monako, kjer bom lahko fotografiral avtomobile. Moj dedek in bratranec sta bila velika avtomobilska navdušenca, svoja odkritja pa sem želel deliti z njima,« je v pogovoru za Monaco Tribune nedavno priznal Sebastien, ki je zavihal rokave in sedel za knjige ter začel domov hoditi z vse boljšimi ocenami. Želja se mu je uresničila, da pa njegov trud ne bi šel v nič, je fotografije objavil na svojem You Tube kanalu, saj sta se jih tako lahko nagledala tudi dedek in bratranec.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Seb Delanney (@sebdelanney)

Prav ob pomoči avtomobilov je uril tudi svoj spomin, saj ga je mama spodbudila, da si je zapomnil vse modele jeklenih konjičkov. Ko so se tako odpravili na sladoled, ga je prosila, da ji zrecitira vse znamke in modele avtomobilov, ki so se peljali mimo. To je bilo še v času, ko je na You Tube objavljal lepljenke fotografij, že pri 13 letih pa je kamero obrnil proti sebi in posnel prvi video. Snemal je avtomobile in istočasno razlagal njihove karakteristike. »Medtem, ko sem brkljal med garažami sem srečal mehanika, ki me je predstavil Ferrariju,« se spominja Francoz, čigar YT kanal je takrat štel tisoč sledilcev.

Namesto študija se je posvetil ustvarjanju videov

Pri petnajstih letih je odpotoval na Otok in preživel počitnice v Walesu, kjer se je bolje spoznal s številnimi prestižnimi britanskimi znamkami. Po vrnitvi je svoje videe objavil na spletu. V Veliki Britaniji je spoznal veliko prijateljev, ki so opuščali svoje službe in se lotevali objav na You Tube kanalih, zato ni želel zamuditi vala. Namesto, da bi se udeležil študija v Madridu, kakor je bilo načrtovano, je svoj čas posvetil ustvarjanju videov. Starša sta bila vse prej kot navdušena, a sta mu nakazala tisočaka, češ, naj poskusi preživeti s tem.

Do slave ob pomoči prijatelja Stefanosa Tsisipasa

»Na srečo mi ni bilo potrebno plačevati najemnine. Moj prijatelj, teniški igralec Stefanos Tsisipas je v tistem času ravno prodajal svojega Maseratija in jaz sem prevzel vlogo posrednika, da bi nekaj malega zaslužil. Če bi uspel avtomobil prodati za ceno, kakršno si je zamislil, bi lahko obdržal razliko,« se je v pogovoru za monaški medij spomnil Sebastien. Odtlej so se začela vrstit sodelovanja z različnimi avtomobilističnimi znamkami. Lexus Elise, Alpine A110, Audi R8, Ferrari 430 Scuderia in Porsche Turbo S je le nekaj jeklenih lepotcev, za volan katerih je sedel mladenič. Urejanje videoposnetkov mu je vzelo celo noč, zato je bilo za spanec le malo časa. Vse svoje prihranke je vložil v avtomobile, kar se mu je izplačalo.

V prometni nesreči uničil Batmobil

Danes je lastnik uspešnega podjetja, razprt med Ženevo in Monakom, ki pomaga pri promociji mladih športnikov in start-up podjetij. Izkoristil je svoje poznavanje avtomobilov in družabnih omrežij ter iz tega naredil donosen posel. Na Instagramu mu sledi skoraj 300 tisoč sledilcev, teh je na njegovih dvojezičnih You Tube kanalih še precej več. Veliko pozornosti je bil deležen tudi 2019, ko je za milijon odkupil repliko Batmobila, z motorjem Lamborghinija Gallarda V10.

Ta je neslavno končala na francoskih cestah, saj je bil v nesreči z Renault Scenicom uničen skorajda ves prednji del. Čeprav dandanes živi svoje sanje, se ne namerava umiriti. Tržišču je predstavil lastno znamko obutve, rad pa bi aktivno prispeval k elektrifikaciji supercarjev in se nekega dne udeležil celo dirkaške tekme.