Lani je v številna slovenska mesta zapeljala Karavana okusov, dogodek, ki je združil številne Food Trucke in ponudil novo različico druženja na prostem. Idejni vodja karavane je Matej Špehar, oče Beer Bullija, ki priznava, da je zamislica zrasla iz precej praktičnih temeljev.
Epidemija novega koronavirusa je namreč ugasnila celotno družabno življenje, posledično tudi vse prireditve, dogodke, celo poročna slavja in praznovanja rojstnih dni. Dogodke, na katerih je Beer Bulli tešil žejo povabljencev, namesto tega pa je obtičal v garaži. Matej je bil tako primoran najti rešitev.
»Kombi, četudi stoji v garaži, predstavlja svojevrsten strošek. Ker dogodkov ni bilo, tudi rezervacij za naprej ne, sem skušal nekako drugače vnovčiti njegovo prepoznavnost. Med obdobjem zaprtja države sem tako z Bullijem prevažal naokrog pakete piva in tako vsaj malo razveselil ljudi, ki so obtičali med štirimi stenami doma. Potem sem želel natuhtati še kaj novega. Tako se je porodila ideja o Karavani okusov,« pojasnjuje sogovornik, ki je v ta namen zbral različne Food Truck ponudnike in jih združil po »eno streho« imenovano Karavana okusov.
Karavana okusov se je tako ustavila v Kopru, Kranju, Izoli, Novem mestu, Kranjski Gori, Ljubljani in Celju. Kot pojasnjuje to ni noviteta, sploh po svetu in v sosednjih državah so dogodki s Food Trucki nadvse priljubljeni.
Preberite si še: Pokukali smo v notranjost avtodomov 5 svetovnih zvezdnikov. Ne boste verjeli, kaj so si privoščili!
»V Avstriji je to cela industrija, pri nas pa se je izkazalo, da je v povezavi s tem še kar nekaj nejasnosti. Medtem ko sem urejal papirje, sem moral pridobiti vsa potrebna dovoljenja, tudi dovoljenje posameznih občin za uporabo prostora. Običajno ni bilo težav, včasih pa se je vseeno kje zapletlo. Tako me kličejo dan pred dogodkom, češ, da bom podpis z občine dobil le preko sogovornikovega trupla. Češ, da so na spletu v iskalnik vnesli besedo »Truck« in da šleparjev pa resnično ne bodo spustili na mestne ulice. Kakšno vezo imajo sploh šleparji s hrano? Potreboval sem nekaj trenutkov, da sem dojel, kaj se dogaja. Do kakšnega nesporazuma je prišlo. Nato sem potolažil osebo na drugi strani telefona, da so naši tovornjaki v velikosti kombijev. Poslal sem jim fotografije, da so si lažje predstavljali, kako vse skupaj izgleda. Čez nekaj minut dobim klic, češ, da to je pa super ideja in tako sem dobil dovoljenje,« s smehom razlaga pobudnik Karavane okusov.
Odzivi obiskovalcev so bili odlični, z novo sezono želijo uspeh ponoviti, celo nadgraditi. Karavano bi radi raztegnili tudi na petkovo popoldne in cel sobotni dan, ponudbo pa nadgradili z večernimi akustičnimi koncerti in stand-upi ter otroško animacijo.
Letos se bo lanskoletnim lokacijam pridružilo še nekaj novih. Poleg lanskih bo tako Karavana okusov obiskala tudi Škofjo Loko, Piran, Ptuj in Portorož.