Ker je prvega doletela nesreča, so morali čez dve leti ponoviti vajo ...
Avtomobilske znamke razmišljajo o prihodnosti svoje ponudbe leta in desetletja vnaprej. Ko predstavijo nov model, že pospešeno delajo tudi na njegovi zamenjavi. Tako je BMW že v prejšnjem stoletju razmišljal o električnih avtomobilih, čeprav so svojega prvega i3 ponudili šele leta 2013. Ko smo že ravno pri i3 - rahlo, ampak res rahlo, spominja tudi na E1.
Tako si Bavarci predstavljajo prihodnost znamke (FOTO)
E1 - Kateri je to?
Leta 1991 so Bavarci na frankfurtskem avtosalonu predstavili rdečo kombilimuzino - E1. Šlo je za popolnoma delujoč konceptni avtomobil, ki ga je poganjala elektrika. Sestavljalo ga je troje vrat, štirje sedeži, veliko steklenih površin in karoserija iz reciklirane plastike. Pod njo se je skrivala baterija z 19 kWh in na zadnji osi nameščen elektromotor. Doseg ni bil ravno zanemarljiv - 249 kilometrov, in hitro polnjenje je za polno baterijo trajalo 2 uri.
Rdeči E1 pa je končal v plamenih - vnel se je med polnjenjem.
Nadomestili so ga
Dve leti po predstavitvi prvega so predstavili drugo generacijo koncepta E1, ki so jo poimenovali Z15. Izdelali so dva, vendar ne zaradi strahu pred požarom, ampak zaradi dveh različnih pogonskih sklopov. Električni je imel 19,2 kWh ur veliko baterijo in je dosegel hitrost 130 kilometrov na uro, drugi je imel hibridni pogonski sklop, bencinski motor zanj pa so si izposodili pri motociklu BMW K1100.
Zelena naslednika sta bila po videzu precej E1.
Preberite še: Škripanje, drgnjenje, vibriranje ... kaj pomenijo zvoki, ki prihajajo od zavor?
BONUS VIDEO: Prodajniški triki, testiranje avtomobilov in kaj je narobe z BMW M2?