Eden od najbolj omejenih primerkov je zdaj naprodaj - za ceno, ki vam bo vzela sapo. Toda CSL je pač resnična redkost, najbolj ekskluziven model M v zgodovini.
Leta 1972 je BMW pokazal model 3.0 CSL - homologacijsko specialko, ki so jo morali ponuditi kupcem, če so z njo želeli dirkati v nemškem prvenstvu DTM. Športni kupe si je zaradi svojih nič kaj skromnih aerodinamičnih dodatkov prislužil vzdevek 'batmobil'. Ob 50. obletnici oddelka M so predstavili njegovega naslednika. No, vsaj duhovnega naseldnika ...
Le 50 so jih izdelali
Bavarci so tako leta 2022 predstavili omejeno serijo novega 3.0 CSL, kjer kot osnova služi model M4 CSL. Opisali so ga kot najbolj ekskluziven BMW model M kadarkoli, ki združuje dve reči:
Unikatno oblikovanje
Jasno je, od kod so oblikovalci črpali navdih. Dva velika zadnja spojlerja, retro mrežasta maska sprednjih ledvičk in rumeni žarometi ter široki, ampak res široki boki. Bela karoserija je okrašena s črtami v M barvah, vse skupaj pa dopolnjujejo platišča v zlati barvi z dirkaško osrednjo matico.
Puristična izkušnja
Pod pokrovom se skriva trilitrski šestvaljnik, ki zmore 560 konjskih moči (412 kilovatov). moč pa se prek ročnega šeststopenjskega menjalnika prenaša na zadnjo os. Notranjost sicer skriva vse, kar je mogoče najti v sodobnih BMW-jih, a puristični občutek pričarajo tudi školjkasti sedeži iz ogljikovih vlaken.
Naprodaj
Prodajni salon v Hamburgu zdaj prodaja enega od 50 izdelanih primerkov. Prevoženih ima le 25 kilometrov, tako da gre pravzaprav za popolnoma nov avtomobil.
In zanj želijo iztržiti kar 1,25 milijona evrov! Koliko je to več od cene, ki jo je plačal prvi kupec, ni znano, a govori se, da je BMW za ta model zaračunal okoli 800.000 evrov. Srečnež, ki prodaja naslednika enega najlegendarnejših Bavarcev, bo tako pošteno zaslužil ...
Preberite še:
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj