Naslednja M3 in M4 bosta električna, a le v tem primeru!

24. 7. 2023 | Miha Rušnik
Deli

Kaj o prihodnosti športnih 'bavarcev' pravi šef oddelka M?

Konji pod pokrovom motorja aktualne generacije M3 in M4 še vedno pijejo bencin. Poganja ju vrstni šestvaljnik s tremi litri delovne prostornine, ki zmore 480 KM (353 kW) oziroma 510 KM (375 kW), če gre za različico Competition. Seveda pa moč motorja ni edina pomembna lastnost športnega avtomobila - ključna je tudi vozna dinamika.

BMW

Kako naprej?

Naslednja generacija teh dveh avtomobilov naj bi bila predstavljena čez štiri do pet let, že zdaj pa se veliko govori o tem, kaj ju bo poganjalo - bodo zadaj še vedno ropotale, zdaj že ikonične, štiri izpušne cevi ali pa bo vse skupaj utihnilo? Šef oddelka M pri BMW Frank van Meel je zdaj vsaj malo razjasnil usodo bavarskih športnikov.

BMW

Mogoče, ampak le če ...

Povedal je, da se lahko zgodi, da bosta M3 in M4 s prihodnjo generacijo popolnoma elektrificirana, vendar le, če bodo lahko dosegli, da prekašata trenutno generacijo. BMW namreč stremi k temu, da je vsaka naslednja generacija vozil M po zmogljivostih boljša od prejšnje. Če tega ne bodo dosegli, bosta torej še vedno ropotala!

Moškemu, ki mu vera to prepoveduje, v bolnišnici obrili brado. Družina prizadeta
BMW

Več občutkov

BMW veliko truda nameni razvoju tehnologij, ki bodo voznikom v "električnih vozilih M" zagotavljale povratne informacije, ki so ključne za dobro vozniško izkušnjo. Tako  na primer Hyundai Ioniq 5 N simulira prestave klasičnih motorjev, poleg podobne rešitve pa Nemci razvijajo še zvočne in vibracijske dražljaje, ki bodo pomagali voznikom električnih športnikov.

BMW

Fotografije: promocijsko gradivo

Preberite še: Pa saj ni res! Jeep je obtičal pod ledenikom, njegovo reševanje pa je lastnika pošteno udarilo po žepu

BONUS VIDEO: Po 37 letih čakanja so nam pri BMW-ju uresničili avtomobilske sanje – in niso razočarali!

Novo na Metroplay:  Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec