Bodo električna vozila ob špekulacijah o uvedbi omejitev hitrosti na avtocesti omehčala nemškega ministra?

30. 1. 2023 | Nika Arsovski
Deli

Morda bodo prav električna vozila poskrbela, da bodo vozniki še naprej lahko brezskrbno vozili po nemških avtocestah. 

Nemške avtoceste veljajo za poligon, na katerem lahko svojega jeklenega konjička poženete, kolikor vam je volja. A to bi se v kratkem lahko spremenilo.

Pred časom je namreč odjeknila novica, da bi lahko na avtocestah uvedli omejitve hitrosti. Nemške oblasti so s tem ukrepom želele zmanjšati porabo energentov, saj je zaradi vojne v Ukrajini ogrožena oskrba evropskih držav z nafto in plinom.

Omejitev hitrosti na avtocestah se je pojavila kot ena izmed mogočih rešitev v krizi. 

Očitno pa se lahko zgodi, da prav po zaslugi električnih vozil do omejitev ne bo prišlo. Kot je dejal nemški minister za promet Volker Wissing cena bencina in doseg električnih vozil že uravnavata hitrost, s katero vozniki vozijo na avtocestah. Zatorej se mu zdi omejitev hitrosti na avtocestah povsem nepotrebna.

»Hitrost je osebna odgovornost državljanov, dokler niso ogroženi drugi. Tu bi se morala država zadržati,« je prepričan politik  in dodal:

»Po zaslugi visokih cen energentov mnogi ljudje že vozijo počasneje. Z električnimi vozili pa ljudje sploh ne bodo vozili tako hitro, saj želijo varčevati z baterijami.« 

Špekulacije o omejitvi hitrosti na nemških avtocestah so sicer stalnica že leta, a vedno naletijo na razumen odpor.

Pred dvema letoma se je ideji uprl prof. dr. Stefan Bratzel, ustanovitelj Centra za avtomobilski menedžment, ki preučuje trende v avtomobilski mobilnosti.

»Vozniki električnih avtomobilov se običajno premikajo s približno 120-130 km/h, nič hitreje, ker se sicer doseg baterije precej zmanjša," je takrat svoje stališče zastopal Bratzel. 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja