Hiša z bazenom ali menjava Bugattijevega motorja? Odločitev je na vas...

22. 12. 2023 | Nika Arsovski
Deli

Vzdrževanje Bugattija je vse prej kot poceni, preverite te brutalne zneske. 

Bugatti Chiron je avtomobilska umetnost, nedosegljiva navadnemu smrtniku. Že začetna vsota 3,1 milijona dolarjev je nekaj, o čemer lahko večina ljudi le sanja, nič kaj manjši strošek pa ne predstavlja vzdrževanje samo.

V 10 letih boste za vzdrževanje Chirona odšteli približno 105.000 ameriških dolarjev oz. dobrih 97.000 evrov.

Sloviti YouTuber The Hamilton Collection se je namreč v enem izmed svojih posnetkov lotil obravnave dodatnih stroškov, ki so jih deležni lastniki superšportnikov. 

Profimedia

Steve Hamilton je lastnik več kot 20 milijonov vredne zbirke avtomobilov, ki jo med drugim sestavljajo tudi McLaren Senna, Pagani Huayra Roadster, Bugatti Veyron in Lamborghini Aventador. Očitno ima izkušenj z dragim vzdrževanjem več kot dovolj.

Lastniki Bugatti Chirona sicer ob nakupu prejmejo štiri leta brezplačnih vzdrževalnih stroškov, kar pomeni, da dodatnih stroškov v prvih štirih letih ne boste imeli.

A, ko je tega obdobja konec, začnejo stroški vrtoglavo naraščati. Letni servis Chirona z menjavo olja in filtra namreč stane kar 11.500 dolarjev, ob tej priložnosti pa vam zamenjajo tudi baterijo v ključih in zavorno tekočino.

Vsake štiri leta mora biti avtomobil deležen še dodatnega servisa, za katerega bo lastnik odštel 34.000 ameriških zelencev.

Vse to z namenom, da stroj deluje tako, kot mora. V sklopu štiriletnega pregleda ste deležni menjave filtrov, olja menjalnika, vžigalnih svečk, pogonskega jermena, hidravličnega olja, hladilne tekočine itd. 

Profimedia

Kar zadeva pnevmatike, Bugatti predlaga menjavo v vrednosti 8.450 dolarjev in sicer vsakih pet let.

Torej vas bo vzdrževanje vozila, če upoštevamo, da v prvih štirih letih ne boste odšteli nič, stalo slabih 92.000 dolarjev oz. 85.000 evrov, z novimi pnevmatikami pa več kot 100 tisočakov.

Potem so tu še dodatni stroški, ki niso vključleni v redne servise in garancijo. Za nadomestni ključ boste tako odšteli 13.547 dolarjev, za zavore in rotorje pa še dodatnih 47.400.

To pa ni nič v primerjavi s pogonskim sklopom, ki ga je morda potrebno zamenjati po 10 letih. 

Kot je zabeleženo v posnetku naj bi menjava pogonskega motorja (Bugatti Chirona poganja 8,0-litrski W16 motor s štirimi turbopolnilniki) stala kar 856.406 dolarjev.

Za to vsoto pa bi tudi v Sloveniji, kljub vrtoglavim cenam nepremičnin, lahko dobili luksuzno hišo ali stanovanje. 

Preberite še: Vozniškim izpitom se obeta nova kategorija. Če boste želeli voziti to vozilo, bo potreben preizkus znanja

Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Tilen Artač:

Novo na Metroplay:  Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec