Nesreče se dogajajo, pomembno pa je, kako odreagiramo, ko se zgodijo.
Rutinska menjava hidravlične vzmeti pokrova motorja v delavnici City Tire v ameriškem Batesvillu (Mississippi) se je končala z drago napako. Mehaniku je pri odstranjevanju brisalcev in plastičnega pokrova pod vetrobranskim steklom spodrsnila roka, pri čemer je udaril ob steklo. Rezultat je bil vetrobransko steklo, počeno čez celotno višino, ki ga je bilo treba v celoti zamenjati, pišejo pri motor1.
Posnetek je na TikToku objavil uporabnik @shittytire, lastnik omenjene delavnice, in si v eni minuti prislužil več kot 2.400 všečkov. V videu je razložil: »Če bi roka zdrsnila centimeter nižje, bi bilo vse v redu. Tako pa je šlo steklo naravnost gor.«
@shittytire #mechanic #mechaniclife #automotive #automobile #automotivetechnician ♬ original sound - shittytire
Stranki je obljubil, da ne bo plačala niti evra, stroškov pa ni prevalil na svojega zaposlenega: »Nekateri servisi od mehanikov zahtevajo, da sami pokrijejo škodo. Jaz tega ne počnem. Če pride do nesreče pri delu, strošek krijem jaz.«
Dodaja pa, da ima njegova politika svoje meje: »Če bi šlo za popolno malomarnost ali res neumno potezo, potem bi odgovornost padla na zaposlenega. A v večini primerov pokrijem stroške sam.«
Dogodek je na spletu sprožil razpravo o tem, kdo naj nosi odgovornost za škodo v delavnicah – delavec, ki jo neposredno povzroči, ali delodajalec, ki je odgovoren za opravljeno storitev.