Trenutna generacija Defenderja, ki je na trg prišla leta 2020, bo kmalu doživela več sprememb. Za leto 2025 je napovedana osvežitev zunanjosti in posodobitev notranjosti z večjimi zasloni ter uporabniškega vmesnika. Poleg tega se obeta tudi menjava osnovne platforme avtomobila.
Z osvežitvijo bodo legendo prestavili s trenutne D7 arhitekture na naprednejšo platformo MLA Flex
Ta omogoča pogon tako na električne motorje kot na tiste z notranjim zgorevanjem. Na slednji temeljita nova Range Rover in Range Rover Sport; njuni električni različici sta napovedani za leto 2024.
Električni pogon bi kljub večji teži povečal Defenderjeve zmožnosti na brezpotjih, saj lahko s programsko opremo električni pogon uravnavamo še natančneje, poleg tega pa omogoča tudi vektoriranje navora. Ravno dno avtomobila bi lahko pripomoglo tudi pri oddaljenosti od tal, kar je pri terenskih vozilih ključno. Poleg tega se pričakuje tudi uporaba trajnejših materialov pri izdelavi avtomobila, da se zmanjša njegov okoljski odtis.
Tehnične podrobnosti novega pogona še niso znane
Pričakuje se, da bo 100 kWh baterijski sklop zadostoval za vsaj 380 kilometrov dosega.
Poleg Defenderja lahko pričakujemo tudi popolno elektrifikacijo Discoveryja, saj si modela delita platformo, poleg tega ju v tovarnah izdelujejo na istih linijah. Oba modela sestavljajo v Land Roverjevi tovarni na Slovaškem.
Elektrifikacija tega ikoničnega avtomobila je pričakovana odločitev, saj pri konglomeratu Jaguar Land Rover ugotavljajo, da je kar 65 odstotkov vseh prodanih avtomobilov priključnih in blagih hibridov ter električnih vozil.