Njegove avtomobilske kreacije je odlikovala zmogljivost, a ko je izbiral avtomobile za vsakodnevne vožnje, ni iskal teh lastnosti.
Enzo Ferrari je morda najbolj zveneče ime iz sveta avtomobilske industrije. Kanček življenja slovite legende pa odkriva tudi nedavni film Michaela Manna z naslovom 'Ferrari'.
V njem postane precej jasno, da čeprav je Enzo gojil veliko ljubezen do hitrih avtomobilov in njihove zmogljivosti, je za vsakodnevno vožnjo izbiral precej bolj običajna vozila. Tako je imel več Peugeotov, kasneje Fiatov, svoj čas pa je vozil celo Minija, do katerega je sicer gojil globoko občudovanje.
Volan prepustil vozniku
Čeprav je Enzo užival v vožnji, je volan pogosto raje prepustil osebnemu šoferju. Od 1947 do 1969 je bil to Peppino Verdelli, stari prijatelj, ki je na leto dobil le en sam prosti dan – velikonočno nedeljo. Pa še ob tej priložnosti je Enzo v šali rad godrnjal, češ »nikoli ga ni tukaj, ko ga potrebuješ.« Za njim je 'Il Commendatoreja' do njegove smrti naokrog vozil Dino Tagliazucchi.
Seveda je imel Ferrari v svoji lasti tudi nekaj modelov svoje znamke. Posebej ljub mu je bil Ferrari 250 GTE, a precej pogosteje ga je bilo mogoče videti v bolj običajnih vozilih. Svoj čas je bil velik pristaš Peugeotov, po zaslugi prijateljevanja z Giovannijem Battisto 'Pinin' Farino, čigar podjetje se je podpisalo pod oblikovanje avtomobilov francoske znamke.
Ferrari je bil voznik - Peugeota
Navdušen nad Peugeoti iz 60. in 70. let prejšnjega stoletja je Enzo izbral kovinsko siv Peugeot 404 z bež usnjeno notranjostjo, ki ga je uporabljal za daljša potovanja. Po Peugeotu 404 je Enzo 1969 presedlal na novejšega Peugeota 504, nazadnje pa leta 1971 še na Peugeota 504 Coupe.
Ko je Fiat 1969 pridobil polovični delež v Ferrarijevem podjetju, je Enzo pogosteje uporabljal tudi Fiatove avtomobile. Eden od njih je bil Fiat 128, ki je postal priljubljen tudi zaradi podob Enza Ferrarija v različnih oglasih.
Zanimivo - navduševal ga je tudi Mini
Enzo pa je užival tudi v vožnji z Minijem, ki mu ga je podaril sam Alec Issigonis, oče originalnega Minija, ki je pomagal popularizirati model v šestdesetih letih prejšnjega stoletja.
Leta 1982 si je Enzo omislil tudi Renault 5 Turbo I, ki ga je navdušil s svojo zmogljivostjo, po zaslugi sredinsko umeščenega motorja. Ena zadnjih avtomobilov, ki jih je imel v lasti Ferrari, sta bila Fiat 130 Coupe, ki ga je pogosto uporabljal za svoja potovanja, in Lancia Thema 8.32, močna limuzina s Ferrarijevim motorjem.
Preberite še
Novo na Metroplay: Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec