Gre za izjemno redek primerek italijanskega športnika z znano zgodovino in dirkaškim pedigrejem.
Po 38 letih, ki jih je preživel v zasebni lasti, bo zdaj naprodaj primerek, ki bo najbrž prevzel mesto najdražjega Ferrarija 250 GTO. Zakaj takšne napovedi? Zaradi zgodovine avtomobila!
Gre za Ferrarija 250 GTO, enega izmed 34 s karoserijo tipo 1962. In čeprav bi ga moral poganjati trilitrski dvanajstvaljnik, so Italijani vanj zaradi sprememb pravil vgradili štirilitrski dvanajstvaljnik. Še bolj poseben je zato, ker ga podjetje ni prodalo, ampak so najprej z njim dirkali sami.
Dve dirki
Njegova prva preizkušnja je bila 1000-kilometrska dirka na Nürburgringu leta 1962 - tam je cilj v svoji kategoriji prevozil prvi. Nato je Ferrarijevo moštvo vanj vgradilo še močnejši motor s 390 KM in se z njim odpravilo na 24-urno dirko v Le Mansu, kjer pa so imeli na dirki težave s pregrevanjem motorja.
Po neuspehu v Franciji so ga predelali v običajnega 250 GTO in ga prodali. Po nekaj menjavah zasebnih lastnikov je leta 1985 pristal v garaži moškega v Ohiu in ta je ostal lastnik do danes. Z njim je tu in tam tudi dirkal in obiskoval razstave starodobnikov.
Koliko?
Znana je vsa avtomobila zgodovina; na spletni strani dražbene hiše je objavljena celotna zbirka dokumentov, v kateri so zabeleženi najrazličnejši podatki o rdečem dirkalniku. Poleg tega je žrebec dobro ohranjen, zato poznavalci predvidevajo, da bo presegel najvišjo ceno tega modela do sedaj - ta znaša 45,3 milijona evrov.
Preberite še: Že res, da je lastnik Tesle, a ta Bugattijeva pošast je nedosegljiva tudi za Elona Muska
BONUS VIDEO: Najpogostejše prevare, največje napake ter kako in zakaj se avtomobile bolj splača uvoziti iz tujine?