Če to reče človek, ki je velik del življenja preživel za volanom formule 1, v njegovi garaži pa se je zvrstila lepa četa superšportnikov, že mora biti nekaj na tem.
Lewis Hamilton, sedemkratni svetovni prvak v formuli 1, je svojo novo poglavje v Maranellu začel z velikim slogom – pred tovarno Ferrari v Maranellu je poziral ob legendarni F40. A še preden bo dobil svojo priložnost za sodelovanje pri zasnovi sodobne interpretacije tega kultnega modela – govora je o domnevnem F44 – se je posvetil preizkusu najnovejše in najzmogljivejše serijske stvaritve znamke s konjičkom.
Na Ferrarijevem testnem poligonu v Fioranu se je Hamilton usedel za volan modela F80 – najmočnejšega cestnega Ferrarija vseh časov. Družbo mu je delal njegov moštveni kolega Charles Leclerc, ki s tem hibridnim hiperšportnikom ni bil prvič v stiku.
»To je najhitrejši cestni avto, v katerem sem kadarkoli bil.«
Hamilton, ki je med drugim vozil tudi z rekordom Nürburgringa ovenčani Mercedes-AMG One s tehnologijo F1, ni skrival navdušenja: »To je najhitrejši cestni avto, v katerem sem bil kadarkoli. To je popolnoma druga raven.« Po vožnji je pripomnil še, da si bo »moral enega naročiti«. Čeprav je vseh 799 primerkov F80 že razprodanih, bi zvezdniku Ferrarijeve F1 ekipe verjetno uspelo dobiti svojega, če bi se zares odločil za nakup.
Čeprav je v preteklosti že posedoval nekatere izmed najbolj ekskluzivnih avtomobilov na svetu – med njimi tudi Pagani Zondo z motorjem AMG V12, ki jo je označil za “grozno za vozit, a božansko za poslušat”, se zdi, da je Ferrari F80 s pol manj cilindri pustil precej močnejši vtis.
V vlogi testnega voznika tudi Leclerc
Charles Leclerc je model F80 že vozil kmalu po njegovi uradni premieri in tudi sam nastopil v promocijskem videu Ferrarija. Takrat je bil Hamilton še član Mercedesa, v Maranellu pa je za volanom sedel Carlos Sainz Jr., ki je danes del moštva Williams. Tudi Španec je pohvalil zmogljivosti elektrificiranega hiperavta, ko je vozil zamaskiran prototip.
Kaj vemo o F80?
Čeprav Ferrari za zdaj še ne razkriva vseh tehničnih podrobnosti, naj bi bil F80 opremljen s priključnohibridnim pogonskim sklopom, ki razvije več kot 735 kilovatov (1.000 KM). Gre za model, ki po zmogljivosti presega vse dosedanje cestne Ferrarije, kar se ujema z vtisi voznikov, ki so ga že preizkusili.
S svojo mešanico elektrificirane tehnologije in dirkaškega pedigreja F80 postavlja nov mejnik v zgodovini znamke, obenem pa nakazuje, kako bo Ferrari v prihodnje združeval dediščino s prihodnostjo.