Dobil je 50.000 dolarjev popusta na avto z le 500 kilometri, ker ta ni delal – popravil pa ga je z rezervnim delom vrednim manj kot en odstotek avtomobila!
Komično-tragičnim zgodbam ameriškega startup podjetja za električna vozila Fisker kar ni videti konca. Po razglašeni finančni insolventnosti in drastičnih popustih, ko so povsem nove avtomobile prodajali za le nekaj odstotkov njihove vrednosti, so obstoječe lastnike znova pustili na cedilu. Fisker Ocean je v svojem kratkem življenjskem obdobju zaslovel predvsem zaradi nenavadnih in nesprejemljivih tehničnih težav, šokantnih ocenah novinarjev in strank ter številnih vpoklicih.
Zdaj pa tudi vpoklici ne bodo rešili vseh težav. Trenutno sta izpostavljeni težavi predvsem vodna črpalka in kljuke na vratih, ki bodo poleg programskih nadgradenj očitno potrebovale še zamenjavo nekaterih sestavnih delov. Pri Fiskerju so potrdili, da bodo za vpoklic priskrbeli vse potrebne dele brez stroška lastnikom vozil – a so v drobni tisk skrili, da ne bodo krili stroškov dela mehanikov!
Težave je treba vzeti v svoje roke
Fiskerjeve tehnične težave pa je v svoje roke vzel Rich iz Youtube kanala Rich Rebuilds, ki je svojega Fisker Oceana s 500 prevoženimi kilometri kupil za 'le' 10.000 dolarjev. Ta pa je bil neodziven in se ni želel polniti, torej je bil povsem neuporaben. Težava, ki je niso uspeli rešiti niti pri Fiskerju, se je skrivala v senzorju priključka za polnjenje, ki ni želel zaznati nobenega polnilnega kabla. Zaradi slabe tehnične podpore podjetja pa je težavo odpravil kar sam, z rezervnim delom, vrednim manj kot odstotek dobička, ki ga je s popravo pridobil na avtomobilu.
Ravno zaradi takšnih primerov se je ustanovila tudi neprofitna družba The Fisker Owners Association oziroma skupina lastnikov Fiskerjev, ki bo združila znanje in pomagala dopolniti mrežo pristojnih servisov za Fiskerje v ZDA in Kanadi. V ZDA so jih do zdaj pooblastili že 21, v Kanadi še 3, aktivno pa se osredotočajo na dodatne razširitve.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"