Hyundai in Kia si belita glave zaradi avtomobilskih tatov s TikToka: poglejte, kaj delajo …

29. 1. 2023 | Nika Arsovski
Deli
Hyundai in Kia si belita glave zaradi avtomobilskih tatov s TikToka: poglejte, kaj delajo … (foto: Profimedia)
Profimedia

Tu je razlog, zakaj je za kraje avtomobilov Kia in Hyundai kriv TikTok! 

TikTok in Kia Boyz sta povzročila globalno povečanje tatvin korejskih avtomobilov. Hyundai in Kia v zadnjih desetletjih beležita visoko rast prodaje, tudi zaradi cenovno dostopnih avtomobilov.

A v zadnjem času se je izkazalo, da so avtomobili s številnimi funkcijami, lahka tarča avtomobilskih tatov.

Na TikToku se je namreč pojavila skupina najstnikov z imenom Kia Boyz, ki s pomočjo nekaj preprostih orodij vlamlja v vozila Kia in Hyundai. Za to potrebujejo le izvijač in kabel USB.

Sliši se noro, kajne? Skupina je svoj pohod začela lani na ulicah Milwaukeeja, s svojimi dejanji pa je prizadejala velikansko škodo lastnikom in otežila delo policistom.

V državi so lani zabeležili krajo kar 10.471 vozil, med njimi kar 67 % vozil znamk Hyundai ali Kia.

In zakaj je te avtomobile tako preprosto ukrasti? No, nižji modeli avtomobilov Hyundai in Kia nimajo blokade motorja ali sistema za preprečevanje kraje. To je zato, ker je Hyundai zaradi želje po ponudbi cenejših izdelkov na ta način znižal stroške. 

Vandali, željni pozornosti na spletu, so se odločili, da to izkoristijo, Še več, da si s tem zgradijo prepoznavnost in svetovno slavo. V zadnjem času je namreč na TikToku vzklil nov internetni trend, imenovan "Kia Challenge".

Preberite si še: Je to sanjska hiša ali kaj?! Danski zbiratelj Porschejev živi v pravi avtomobilistični pravljici

Tatovi avtomobilov, povečini najstniki, izkoriščajo varnostno pomanjkljivost omenjenih znamk in vdirajo v varnostne sisteme vozil ter povzročajo škodo.

Tatovi odstranijo vžigalni modul in s pomočjo kabla USB zaženejo vžig avtomobila. 

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem