JCW Mini Countryman: S Podeželanom na motokros

Miniji so mi bili že od nekaj pri srcu. Tisti, originalni, pred šestdesetimi leti je bil angleški »fičko«, znanilec množičnega Otoškega transporta in v naslednjih desetletjih tudi njegova prepoznavna ikona. S časom je zrasel in postal »pravi« avto.

JCW Mini Countryman: S Podeželanom na motokros (foto: Primož Jurman, BMW) Primož Jurman, BMW
8. 1. 2020

Prvi Mini je bil, kot pove že ime, majhen, a vsestransko uporaben avtomobil(ček). V zadnjih letih po spremembi lastništva znamke, ki je od leta 2000 v lasti BMW, in po dramatičnih spremembah, je postal »pravi« avto, ki nastopa v več modelnih različicah. Minijeva najbolj prestižna poddružina ima oznako John Cooper Works, ki se ponaša z izrazito športnostjo in temelji na izročilu legendarnega konstruktorja Johna Cooperja.

Družina šteje štiri člane: Mini s tremi vrati, Cabrio, Clubman in Coutryman. Prav z zadnjim, najbolj prostornim v družini, smo se odpravili na obisk motorističnega treninga. In Coutryman je v nasprotju s še vedno zasidranim ljudskim prepričanjem avto s prtljažnim prostorom 450 litrov. Ta se ob zložljivi zadnji klopi poveča na 1300 litrov. Ob dejstvu, da nas je motorno kolo že čakalo na prizorišču, smo v prtljažniku našli dovolj prostora za vso potrebno motoristično opremo.

S poti na teren

Pred dvokolesnimi užitki smo bili na poti do steze navdušeni tudi nad močnim Minijevim dvolitrskim štirivaljnim agregatom, ki s 306 »konji« v načinu delovanja Sport omogoča pravo športno/adrenalinsko vožnjo. Za zmernejše sta na voljo še dva programa delovanja, ki nista tako športno našpičena. Ne samo agregat, tudi druga oprema je vrhunska, izpostaviti pa kaže predvsem osemstopenjski (samodejni) menjalnik »Steptronic«, športno podvozje, ki se sicer prilagaja izbranemu načinu delovanja agregata, pogon na vsa štiri kolesa »all4« ter nov barvni zaslonu na dotik, ki ponuja obilje možnosti pri navigaciji, komunikaciji in zvoku. Hvalimo tudi kvalitetno končno izdelavo.

Ni (več) za vsakogar

Če je bil v osnovi Mini mišljen kot dostopen ljudski avto, zdaj ni več, saj sedaj posega v višji cenovni razred. Za osnovno različico Countrymana JCW boste  odšteli 48.650,00 evrov, a za ta denar bo v vaši garaži parkiran avto z vrhunskimi voznimi lastnostmi, bogato zgodovino in pravo dirkaško dušo.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri