Je to normalno? Poglejte, kakšno ceno je dosegla Mazda MX-5 prve generacije, z le 61 km na števcu

30. 6. 2024 | Nika Arsovski
Deli

To je bila več kot očitno ljubezen na prvi pogled. Kaj pa mislite vi?

Dražbena hiša Bring a Trailer je pred časom na dražbi ponudila Mazdo MX-5 prve generacije z letnico 1990. Pri spletnem portalu za licitiranje in prodajo avtomobilskih klasikov pa nikakor niso pričakovali, da bo rdeča Mazda dosegla rekordni znesek. In kaj je na tej Mazdi tako posebnega?

Bring a trailer

Mazda MX-5 o kateri teče beseda, je že več kot 34 let varno shranjena v garaži. Temu primerna je tudi številka na števcu, ta namreč kaže na borih 61 kilometrov. Obarvana v Classic Red je tako dobra tri desetletja čakala nekoga, ki bo pripravljen ceniti njeno ohranjenost. In prav to se je zgodilo. Neznani dražitelj je namreč zanjo ponudil rekordnih 40.500 ameriških dolarjev (37.865 evrov).

Ponudil kar 5.000 dolarjev več 

Prav kilometrina je bila tista, ki je na koncu številke pognala v višave. Na spletnem mestu Bring a Trailer tovrstne ponudbe za omenjene Mazde ne beležijo, novi lastnik pa je licitiral kar 5.500 (5.140 evrov) dolarjev več od druge najvišje ponudbe. To pomeni, da mu je bil avtomobil resnično všeč. Kar je povsem razumljivo, v garažo bo namreč pospravil praktično nedotaknjeno Mazdo MX-5.

Tri astrološka znamenja, ki od partnerja zahtevajo preveč
Bring a trailer

Omenjeni avtomobil je bil vsa ta leta deležen izjemnega vzdrževanja s strani prvega lastnika. Pri tem pa se mnogim poraja vprašanje: »Zakaj za vraga ga ni vozil?« Očitno je imel precej dober razlog, vreden 40 tisočakov. Dotična Mazda MX-5 se sicer ponaša s trdo streho v barvi karoserije, za razliko od večine MX-5 te generacije, ki imajo mehko streho. Tkanina na sedežih je praktično nedotaknjena, na prestavni ročici in volanu pa boste zaman iskali znake obrabe. V bistvu je tako, kot bi avtomobil na dan proizvodnje le prestavili v garažo in zanj ves ta čas skrbeli.

Bring a trailer

Nič kaj slabše ohranjeno ni niti podvozje, saj je praktično brez znakov obrabe in umazanije s ceste. Čeprav je težko verjeti, pa je prvi lastnik zanjo odštel več, kot je dobil. Leta 1990 je bila Mazda MX-5 vredna 18.648 dolarjev, kar po današnjih izračunih znese nekaj manj kot 45.000 dolarjev (42.000 evrov).